کد خبر: 97173
A

محمد مهاجری: مجلس باید به فکر برگزاری انتخابات پستی باشد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: به نظر من مجلس فعلی بیش از آن که به فکر سفره مردم باشد به فکر سفره سیاسی خود است.

محمد مهاجری:  مجلس باید به فکر برگزاری انتخابات پستی باشد

به گزارش دیده بان ایران؛  «محمد مهاجری»، یک چهره سیاسی اصولگرا، در ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم در بحران های فعلی کشور گفت: نمی خواهم بگویم در مجلس یازدهم هیچ کاری صورت گرفته نشده است ولی هر کاری که انجام گرفته و طرح اخیر هم بیشتر یک کار پوپولیستی است. اینکه به دولت بگوییم از فلان جا مالیات بگیر و به مردم یارانه بده درست نیست از کجا معلوم که آن مالیات ها قابل وصول باشد؟!

او افزود: به نظر من مجلس فعلی بیش از آن که به فکر سفره مردم باشد به فکر سفره سیاسی خود است. تندروها در این مجلس نقشی جدی بازی می کنند. مجلسی که از ابتدا به این صورت برخورد می کند «همان سال نکویی است که از بهارش پیداست». برای سه سال و نیم آینده، جز تاسف خوردن نمی توان کاری کرد.

این چهره اصولگرا اضافه کرد: تا مجلس به این روند ادامه بدهد، نمی توان امیدی به آن داشت. بخشی به این دلیل است که مجلس از توانمندی پایین خود خبر دارد. شما هیچ عنصر شاخص و توانمندی را در این مجلس نمی بینید حتی کسانی که قبلا در مجلس بودند و توانمندی داشتند، امروز ترجیح دادند در حاشیه باشند و هیچ نظری ندهند. این نشان دهنده این است که مجلس به هیچ وجه در طراز ملت و هم وزن مطالبات مردم، نیست.

مهاجری تاکید کرد: میزان مشارکت مردم در مجلس یازدهم بسیار پایین بود این قشر به هیچ جه علاقمند نیستند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم. اگر آنها به دنبال انتخابات پرشور بودند از امروز برای آن برنامه ریزی می کردند.

او یادآور شد: وقتی به مردم می گوییم حتی برای نیازهای مهم خود کمتر از خانه خارج شوید، طبیعی است که برای انتخابات هم نمی روند و این مجلس است که باید برای برگزاری انتخابات الکترونیک و حتی به صورت پستی، برنامه ریزی و روش هایی پیدا کند. متاسفانه فکری به حال این ها نمی کنند و طرح هایی فضایی تصویب می کنند که معلوم نیست، مجری این طرح ها کیست و با چه بودجه ای باید انجام بگیرند.

منبع: برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر