کد خبر: 97207
A

ماجرای کارتن خواب مسلح در اتوبان امام علی چه بود؟/ عکس

رییس بازرسی پلیس راهور فاتب از کشف یک قبضه اسلحه فلزی توسط عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در اتوبان امام علی ع و تحویل آن به عوامل کلانتری خبر داد.

ماجرای کارتن خواب مسلح در اتوبان امام علی چه بود؟/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ یوسف داور جمال در خصوص این خبر گفت: در پی اجرای طرح ساماندهی کارتن خواب ‌ها و معتادان متجاهر در محدوده اتوبان امام علی (ع) قبل از زین الدین عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ در پی بازدید اقدامات خود موفق به کشف یک قبضه سلاح فلزی می‌گردند. 

داور جمال گفت: ورود کارتن خواب ‌ها و معتادین متجاهر به حریم راه‌ها همیشه یکی از معضلات بزرگراه‌ها و معابر بوده و هنگامی که این افراد در کنار معابر ورود می‌نمایند و ناگهان به سطح بزرگراه‌ها حرکت کرده و قصد عبور از عرض راه را دارند معمولا برای دیگر رانندگان دچار مشکل و تغیر مسیر نموده که این خود خطرات جدی در پی داشته و باعث بروز تصادفات جبران ناپذیری می‌شود. 

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، وی افزود: طرح ساماندهی این افراد توسط عوامل کلانتری و شهرداری و دیگر ارگان‌ها برگزار گردید و در پی آن این قبضه سلاح فلزی از محل تجمع آن‌ها کشف گردید. رییس بازرسی پلیس راهور فاتب گفت: پس از کشف این اسلحه فلزی مراتب طی صورتجلسه‌ای و جهت ادامه مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر