کد خبر: 97299
A

دوقلو‌های پایتخت هَم از مدار صداوسیما خارج شدند؟

حاشیه‌های پایتخت 7 ادامه دارد و این‌بار، خبر از آمدن باباپنجعلی و رفتن سارا و نیکاست

دوقلو‌های پایتخت هَم از مدار صداوسیما خارج شدند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پایتخت7 بعد از حاشیه‌های فراوان، مدتی است به صدر اخبار فیلم و سریال‌های تلویزیونی بازگشته است. گویا قرار است چند بازیگر به تیم همیشگی پایتخت اضافه شوند و کاراکتر باباپنجعلی هم دوباره به سریال بازگردد. کاراکتری که پیش از این می‌گفتند قرار بوده است در نقش روح باباپنجعلی در فصل گذشته هم حضور داشته باشد اما به‌دلایلی این اتفاق نیفتاده است و حالا احتمال وقوع آن در سری جدید این مجموعه، دور از انتظار نیست.

سروصدای بیشتر اما متعلق بود به حذف دوقلوهای پایتخت، یعنی سارا و نیکا. اتفاقی که خودشان با یک لایو از صحت آن خبر دادند و گفتند: «بله، این واقعیت داره. ما تو این سری پایتخت نیستیم و حذفمون کردن.» حذفی که حسابی برایشان شوکه‌کننده بوده است، آن‌قدر که در پخش زنده خود، نتوانستند جلوی اشک و آه‌های از سر حسرتشان را بگیرند، با این حال به‌گفته خودشان، دلیل اصلی آن را نمی‌دانند. دلیلی که به غیر از خودشان، تقریبا همگی از آن مطلع هستند و لابه‌لای نظرهایی که زیر پست‌های مرتبط دیده می‌شود، خیلی‌ها به طرق مختلف به آن اشاره کرده بودند. کاربری نوشته بود: «با اون فیلم و عکسایی که از شما اومد بیرون، معلومه دیگه نمی‌ذارن شما بازی کنید.» و دیگری گفته بود: «شماها هم جنبه معروف شدن نداشتین.»

درکنار کامنت‌های این‌چنینی، عده‌ای هم معتقد بودند که این حجم از هجمه علیه سارا و نیکا افراطی است: «چقدر راحت دوتا دختر تو سن بلوغ مورد حمله و قضاوت قرار گرفتن و به‌دلیل حاشیه‌هایی که چه عامدانه و چه غیرعامدانه درگیرش شدن، این‌قدر نفرت و انزجار مردم رو دریافت می‌کنن.» نکته‌ای که مهران احمدی یا همان بازیگر نقش بهبود هم با انتشار پستی در اینستاگرام، به آن اشاره کرد و از این گفت که آن‌ها نوجوان هستند و گیریم اشتباهاتی هم از آن‌ها سر زده است، اما نباید این‌قدر به آن‌ها بی‌احترامی شود و قضاوت شوند. صحبتی که به طعنه‌های فراوانی اشاره می‌کند که بعد از انتشار خبر حذف آن‌ها، با شدت بسیار در فضای مجازی به‌چشم خورد که بار غالب آن‌ها جنبه تمسخرآمیز داشت و اینکه بود و نبود آن‌ها در سریال که حتی دیالوگ‌های چندانی هم برای گفتن نداشتند، چندان توفیری ایجاد نخواهد کرد.

این داستان حتی بعد از پخش فصل ششم پایتخت و جذابیت‌هایی که کاراکتر بهروز به این سریال اضافه کرده بود، هم کم‌وبیش درمیان مخاطبان دیده می‌شد. همان موقع بود که کاربری توئیت کرد: «نمی‌شه همون یه ذره نقش سارا و نیکا رو هم بدین به بهروز؟ این بشر خیلی باحاله.» مهران احمدی که البته چند روز پیش از داغ شدن خبر نبود سارا و نیکا در پایتخت، به‌صورت خیلی خفیف صحبت از نبودن خودش هم بود، در انتهای پست خود به‌کنایه نوشت: «سازندگان محترم پایتخت ان‌شاءا... که موفق باشید!!!!»

بهرام افشاری هم که یکی از نقاط قوت فصل‌های اخیر پایتخت بود، از در حمایت از این دو وارد شد و در اینستاگرامش که به لطف همین سریال، دنبال‌کنندگانش جهش فزاینده ناگهانی داشتند، گفت که سارا و نیکا فرزندان پایتخت هستند و: «از همه مسئولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت پایتخت رو نشون دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دونن، درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن درکنار هم رو به‌وجود بیارن.» پستی که اتفاقا نوید محمدزاده هم که به‌تازگی با رفیق شفیقش، وحید جلیلوند، مهمان هم‌‌رفیق شهاب حسینی شده بود، آن را استوری کرد. بهنوش بختیاری، یکی دیگر از کسانی بود که با انتشار پستی در اینستاگرام به جبهه‌گیری‌ علیه این دو نوجوان واکنش نشان داد.

احتمالا سیر این کنش‌های موافق و مخالف، همچنان ادامه خواهد داشت؛ گرچه با حساسیت‌های این روزهای صداوسیما به‌دلیل حاشیه‌های بی‌حدومرز برخی جوگیران عرصه بازیگری و سریال‌هایی که برای همیشه به فهرست سیاه صداوسیما رفته‌اند، بعید است تغییری در این تصمیم رخ دهد. البته کسانی هم مثل لادن طباطبایی بوده‌اند که باوجود مسائل گذشته‌شان مثل کشف حجاب و مصاحبه با شبکه‌های آن‌ور آبی، بازپخش سریال‌هایشان روی آنتن می‌رود.

منبع: شهرآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر