کد خبر: 97425
A

استقبال تلویزیون دولتی ترکیه از حمله نماینده تبریز به ظریف!

در پی شعر خوانی ضد ایرانی اردوغان و توئیت تند ظریف علیه شعر خوانی وی، سایت سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه از انتقاد شدید یک نماینده تبریز مجلس ایران از این توئیت استقبال کرد.

استقبال تلویزیون دولتی ترکیه از حمله نماینده تبریز به ظریف!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پی شعر خوانی ضد ایرانی اردوغان و توئیت تند ظریف علیه شعر خوانی وی سایت سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه نوشت: احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس گفت: پس بهتر است آقای وزیر آدرس اشتباه ندهند! توئیت ایشان بیشتر هدف تبلیغات انتخاباتی ایشان را دنبال می‌کند تا ایران دوستی آرازی آییردیلار

این سایت در ادامه نوشت: احمد علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر نسبت به رویکرد کشورش در قبال تحولات قره‌باغ و توئیت اخیر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران علیه رئیس‌جمهور ترکیه انتقاد کرده است.

 

بیگی در این باره نوشته است: «مردم جمهوری آذربایجان با این همه مشترکات، دولت جمهوری اسلامی ایران را در این مناقشه در کنار خود نمی‌بینند و در این خلاء اردوغان میدانداری می‌کند؛ پس بهتر است آقای وزیر آدرس اشتباه ندهند! توئیت ایشان بیشتر هدف تبلیغات انتخاباتی ایشان را دنبال می‌کند تا ایران دوستی «آرازی آییردیلار»

همچنین محمدحسین فرهنگی، دیگر نماینده تبریز و سخنگوی هیات رییسه مجلس ایران، ایران و ترکیه را دو همسایه مسلمان بسیار مقتدر در منطقه توصیف کرده و گفت: «دشمن نه تنها میان ملت ما بلکه میان کشور‌های همسایه خصوصاً کشور‌های اسلامی به‌دنبال تفرقه‌افکنی است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر