کد خبر: 97441
A

دیار ۲۲، سایتی مورد تایید برای خرید پروژه های منطقه ۲۲چیتگر

سایت دیار ۲۲ معتبر ترین سایت ایرانی در زمینه نقل و انتقالات املاک می باشد که تا به امروز توانسته کمک زیادی به انبوه‌ سازان و فروشندگان و خریداران پروژه های مسکونی اداری و تجاری داشته باشد و علاوه بر پیش فروش و پیش خرید املاک، آنچه که مورد نظر است

دیار ۲۲، سایتی مورد تایید برای خرید پروژه های منطقه ۲۲چیتگر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سایت دیار ۲۲ معتبر ترین سایت ایرانی در زمینه نقل و انتقالات املاک می باشد که تا به امروز توانسته کمک زیادی به انبوه‌ سازان و فروشندگان و خریداران پروژه های مسکونی اداری و تجاری داشته باشد و علاوه بر پیش فروش و پیش خرید املاک، آنچه که مورد نظر است سود بردن هر طرف معامله است، زیرا انبوه سازان و اجرا کنندگان پروژه هایی که قصد پیش فروش املاک خود را دارند سرمایه کافی را برای ادامه ساخت و ساز ندارند و با پیش فروش املاک و پروژه ی خود می توانند این سرمایه را کسب کنند و دچار ضرر و زیان نشوند، در حالیکه خریداران و افرادی که به پیش خرید املاک و پروژه ها اقدام می کنند با صرف هزینه ی کمتری می توانند به صورت پرداخت اقساط صاحب ملک و پروژه ساختمانی شوند.

این نوع معامله بسیار سودآور و به نفع طرفین است اما سوال اینجاست که چرا بسیاری از افراد اقدام به این کار نمی کنند؟ جواب در این است که بسیاری از افراد از این موضوع واهمه دارند که مبادا شرکت یا افراد اجرا کننده ی پروژه با دریافت وجوهات در موعد مقرر پروژه را تحویل ندهند و به خاطر این که متقاضی های این کار کم هستند. اجرا کنندگان نیز کمتر دست به این ریسک می ‌زنند که به خواهند بدون در نظر گرفتن هزینه ها و تکیه بر سرمایه ای شاید تامین نشود اقدام به اجرای یک پروژه کنند و در واقع تا زمانی که مجبور نشوند دست به این کار نمی زنند اما وجود یک واسطه معتبر منصف و منطقی می ‌تواند این کار مهم را به ثمر برساند.

یکی از مهمترین پروژه هایی که در منطقه ۲۲ تهران که به شما عزیزان معرفی می گردد پروژه خرازی می باشد، این پروژه دارای 44 برج و 8030 واحد است و در تقاطع اردستانی همت قرار دارد. دارای تعاونی مسکن های آماد، هوافضا، رزمنده، لشگر 27 (پارس کاشانه)

نیروی زمینی (حفاظت بسیج لشکر10 و انرژی هسته ای و ستاد کل) می باشد.

Capture

مزایای دیار  ۲۲ در پیش خرید و پیش فروش

شرایط پیش خرید و پیش فروش این پروژه به صورت امتیازی به علاوه واریزی می باشد که بر حسب موقعیت قرارگیری برج ها متمایز شده است. نقل و انتقالات به صورت قطعی در دفترخانه های رسمی صورت می گیرد و شامل امکاناتی همچون شوتینگ، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، انباری و پارکینگ می باشد. دارای سیستم های هوشمند سرمایش و گرمایش چیلر، سیستم اطفاء حریق مرکزی و ۴ لاین آسانسور می باشد که رفاه کافی را برای افراد ساکن در برج فراهم می کند. از مزایای این پروژه دسترسی آسان به بزرگراه حکیم، بزرگراه همت و بلوار پژوهش و اتوبان شهید فهمیده است و همچنین نزدیکی این پروژه به دریاچه چیتگر و شهر بازی هزار و یک شب و ایران مال از جمله ی دیگر مزایای آن می باشد.

دیار ۲۲ افتخار معرفی پروژه زاگرس یا همان لکسون ۲ را دارد، کاربری این پروژه به صورت مسکونی - تجاری است که توسط تعاونی ابنیه همت ساخته و اجرا شده است. پروژه زاگرس به صورت سه دنگ سه دنگ خرید و فروش می شود و هر سه دنگ آن 60 متر مسکونی و 15 متر تجاری می باشد.

​​​​​​​که هر سه دنگ مبلغ 950 میلیون تومان بابت زمین تراکم تا آخر سال 99 باید پرداخت شود. شرایط پیش فروش این پروژه به صورت امتیاز اولیه به علاوه واریزی اولیه به علاوه اقساط می باشد و مساحت کلی اجرای این پروژه هفت هزار متر مربع خواهد بود. در پروژه زاگرس شما مبلغ تراکم زمین را اندکی بیشتر خواهید پرداخت و این امر به خاطر پیشرفت سریع پروژه های منطقه ۲۲ تهران است و هم چنین به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده ی این برج تجاری - مسکونی و داشتن سهم تجاری این پروژه است که از لحاظ قیمت آن را کمی بالاتر نسبت به املاک مسکونی اطراف آن قرار می دهد.

تیم دیدبان ایران طبق تجربه تیم خوب دیار22 را به شما معرفی میکند و پیشنهاد میکنیم که پیش از انجام معاملات ملکی خود در منطقه 22 چیتگر حتما سری به این پروژه بزنید.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر