کد خبر: 97492
A

فعال سیاسی اصولگرا خبر داد: قالیباف کاندیدا اصلی اصولگرایان است

«جواد آرین منش»، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: اصولگرایان درصورتی به وحدت می رسند که جریان ها متناسب با وزن و نفوذ خود سهم خواهی کنند اگر غیر از این باشد با تعدد کاندیدا، روبرو خواهند بود. امروز مساله اصلی انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت مردم است آنطور که تا امروز می بینیم به دلیل مشکلات شدید و نارضایتی های مردم و مسائل اقتصادی، چشم اندازی از مشارکتی حداکثری دیده نمی شود.

فعال سیاسی اصولگرا خبر داد: قالیباف کاندیدا اصلی اصولگرایان است

به گزارش دیده بان ایران؛ «جواد آرین منش»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با وزن پایداری در جریان اصولگرا و نقش آنها در انتخابات آتی گفت: جریان پایداری از شیوه هایی که در انتخابات های قبلی اتخاذ کرده، تجربه کسب می کند و از این تجارب نتیجه گرفته است و با این چانه زنی ها از ابتدا، سهم خواهی را دنبال می کند. امروز اکثریت قابل ملاحضه ای از این مجموعه در مجلس وجود و انتظار دارند، ریاست جمهوری آینده از جنس پایداری باشد و با عنوان انقلابی، عمل می کنند.

او افزود: وزن پایداری در صورتی قابل ملاحضه است که برخی نهادهای ذی نفوذ پشت این جریان قرار بگیرند. اگر این نهادها که نمی خواهم از آن ها اسم ببرم، پشت پایداری قرار بگیرند پایداری می تواند در اردوگاه اصولگرایی خودی نشان بدهد ولی اگر این نهادها نباشند، پایداری وزنی ندارد.

آرین منش تاکید کرد: معمولا این جریان ها و نهادهای پر نفوذ وقتی پشت پایداری ها قرار می گیرند که جریان اصولگرایی به وحدتی برسد و سعی نخواهند کرد، موجب تفرقه در این جریان باشند اما به عقیده من در انتخابات آینده اصولگرایان با تعدد کاندیدا به صحنه می آیند.

این چهره اصولگرا تاکید کرد: اصولگرایان درصورتی به وحدت می رسند که جریان ها متناسب با وزن و نفوذ خود سهم خواهی کنند اگر غیر از این باشد با تعدد کاندیدا، روبرو خواهند بود. امروز مساله اصلی انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت مردم است آنطور که تا امروز می بینیم به دلیل مشکلات شدید و نارضایتی های مردم و مسائل اقتصادی، چشم اندازی از مشارکتی حداکثری دیده نمی شود.

او با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در انتخابات آتی عنوان کرد: در یک صورت مشارکت مردم افزایش پیدا می کند؛ مثلا بایدن وارد کاخ سفید و تحریم های ترامپ منتفی شود در این صورت مساله مذاکره به عنوان نقطه ای روشن پیش روی جامعه تلقی می شود و با آمدن چهره ای چون ظریف، اصولگرایان ناچار به انسجام و اتفاق نظر روی یک کاندیدا خواهند بود تا اینجا انطور که محتمل است، قالیباف کاندیدا اصلی خواهد بود. 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر