کد خبر: 97499
A

بودجه «پایتخت» چقدر است؟

حاشیه‌های پایتخت ۷ پایانی ندارد، هنوز که مشخص نیست ساخت این سریال قطعی است یا نه، موجی از حواشی بحث‌برانگیز پیرامون آن را گرفته است. از حذف "سارا و نیکا" تا احتمال عدم حضور مهران احمدی، جدیدا هم از درخواست نجومی محسن تنابنده رونمایی شده است.

بودجه «پایتخت» چقدر است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حاشیه‌های پایتخت ۷ پایانی ندارد، هنوز که مشخص نیست ساخت این سریال قطعی است یا نه، موجی از حواشی بحث‌برانگیز پیرامون آن را گرفته است. از حذف "سارا و نیکا" تا احتمال عدم حضور مهران احمدی، جدیدا هم از درخواست نجومی محسن تنابنده رونمایی شده است.

چندی پیش خبری درباره توافق مدیران تلویزیون با سازندگان سریال «پایتخت» و آغاز پیش‌تولید فصل هفتم سریال منتشر شد، اما خبر‌هایی که در روز‌های اخیر درباره جدایی بعضی از عوامل مجموعه از این پروژه رسیده، جنجال‌های پیرامون آن را افزایش داده است. با این حساب به نظر می‌رسد «پایتخت ۷» تا نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

تاکنون مهران احمدی بازیگر کلیدی سریال و آرش عباسی نویسنده فصل هفتم سریال هم با انتشار پستی از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده‌اند.

ماجرای حذف سارا و نیکا فرقانی هم از این سریال این روز‌ها سروصدای زیادی به پا کرده است. گفته می‌شود این دو بازیگر به خاطر حواشی که در شبکه‌های اجتماعی دارند از سریال کنار گذاشته شده‌اند. این موضوع انتقاد بسیاری از بازیگران و عوامل سریال را در پی داشته است.

از سوی دیگر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو نیز برای ساخت فیلم دیگری قرارداد، دارد و ممکن است به این زودی نتواند به حضور در پایتخت برسد.

احمد مهرانفر و محسن تنابنده دو بازیگر اصلی این سریال در نقش‌های ارسطو نقی سال گذشته پس از ماجرای ساقط شدن هواپیمای اوکراینی در نزدیکی تهران اعلام کردند دیگر با صداوسیما همکاری نمی‌کنند.

از طرف دیگر هنوز مشخص نیست تکلیف پایبندی پایتخت شش چه می‌شود. قرار بود برای پایان پایتخت شش چند قسمت دیگر ساخته شود که به خاطر شیوع کرونا عقب افتاد اما ظاهرا کلا فراموش شده است.

حالا رسانه‌ها از حاشیه تازه فصل هفتم پایتخت رونمایی کرده‌اند. ادعا شده است که محسن تنابنده رقم نجومی پنج میلیارد تومان شرط حضور در این سریال عنوان کرده است.

این رقم به معنای آن است که تنابنده برای هر قسمت تقاضای ۳۳۰ میلیون تومان کرده است. این در حالی است که براساس گزارش رسانه‌ها کل بودجه‌ای که برای پایتخت هفت تخمین زده شده ۳۰ میلیارد تومان است. البته این خبر صرفا در رسانه‌ها مطرح و رسما اعلام نشده است، با این حال می‌توان آن را نشانه‌ای برای عدم تمایل تنابنده در همکاری با این پروژه تلقی کرد.

منبع: فرارو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر