کد خبر: 97550
A

نماینده مجلس: نمی‌توانیم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را به دست افراد جوان بسپاریم

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما در شرایطی قرار داریم که نمی‌توانیم به مانند اوایل انقلاب امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را به فردی جوان بسپاریم.

نماینده مجلس: نمی‌توانیم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را به دست افراد جوان بسپاریم

به گزارش دیده بان ایران؛ هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 آذر) در جلسه علنی و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و در مخالفت با حذف سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در شرایطی خاص قرار داریم که با اوایل انقلاب که دچار خلأ مدیریتی شده بودیم متفاوت است، هرچند که حضور مدیران جوان در اوایل انقلاب نتایج مثبتی برای جمهوری اسلامی داشت، اما وضعیت فعلی متفاوت است. 

وی افزود: امروز شرایط به گونه‌ای است که افراد جوان نمی‌توانند در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرند و باید بررسی کنیم که آیا آن فرد توانایی مدیریت را دارد؟ آیا نفوذ در او مؤثر بوده و یا توانایی مدیریت و مدبر بودن او را به عینه ببینم که البته چنین چیزی در شرایط کنونی امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دلمان می‌ خواهد و آرزو داریم که شرایط اینگونه باشد که جوانان پست‌های مهم کشور را در دست گیرند اما واقعیت آن است که در جمهوری اسلامی نمی‌توانیم فردی را با سن 30 سال در جایگاه ریاست جمهوری بگماریم و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را به آن بسپاریم. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر