کد خبر: 97643
A

یک همجنس گرا وزیر راه و ترابری دولت بایدن می شود

جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا، قرار است پیت بودجج را که در جریان انتخابات درون حزبی رقیب او بود به وزارت ترابری منصوب کند. اگر این انتصاب مورد تایید سنا قرار گیرد، او اولین وزیر از میان دگرباشان جنسی، ال‌جی‌بی‌تی‌کیو، خواهد بود که در آمریکا به وزارت می‌رسد. پیت بودجج محبوب ترین فرد در میان هواداران دوموکرات ها در آمریکاست. او توانست کمک‌های مالی چشمگیری جمع‌آوری کند و از محبوبیت گسترده ای در ایالت های دموکرات برخوردار بود.

یک همجنس گرا وزیر راه و ترابری دولت بایدن می شود

 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا، قرار است پیت بودجج را  که در جریان انتخابات درون حزبی رقیب او بود به وزارت ترابری منصوب کند. اگر این انتصاب مورد تایید سنا قرار گیرد، او اولین وزیر از میان دگرباشان جنسی، ال‌جی‌بی‌تی‌کیو، خواهد بود که در آمریکا به وزارت می‌رسد.

انتصاب بودجج ۳۸ ساله در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به طور غیرمنتظره‌ای مورد توجه قرار گرفت و حتی در انتخابات درون حزبی مرحله اول در ایالت آیووا پیروز شد. او توانست کمک‌های مالی چشمگیری جمع‌آوری کند و از محبوبیت گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی برخوردار بود.

اما وقتی بایدن در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی در فوریه کنترل رقابت را در دست گرفت، بودجج خیلی زود کنار رفت اما بایدن را حمایت کرد و در هفته‌های پایانی انتخابات نیز به عنوان یکی از هواداران بایدن در برنامه‌های تلویزیونی حاضر می‌شد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر