کد خبر: 97682
A

خبر تازه از پرونده سرباز بابلی/ پرونده بازپرس در حال رسیدگی است

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه پیگیری های ماجرای برخورد با یک سرباز اعلام کرد: پرونده بازپرسِ بابل، همان روز به دادسرای انتظامی قضات ارجاع شده و در حال پیگیری است.

خبر تازه از پرونده سرباز بابلی/ پرونده بازپرس در حال رسیدگی است

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس کل دادگستری استان مازندران اعلام کرد: علیرغم گذشت سرباز بابلی از حق شخصی و اعلام رضایت، اما پرونده همکارقضایی، همان روز به دادسرای انتظامی قضات ارسال شده و در حال پیگیری است. 

وی ضمن توضیح در خصوص برگزاری سریع جلسه کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان و استماع دقیق ادعا و سخنان طرفین ماجرا، اعلام کرد: علیرغم گذشت سرباز بابلی از حق شخصی و اعلام رضایت به دنبال دلجویی و عذرخواهی بازپرس، با تاکید بر اجرای عدالت و قانون مداری در دستگاه قضایی، این موضوع بلافاصله پس از برگزاری جلسه هیات حفظ حقوق شهروندی استان، همان روز با دستور رییس کل دادگستری استان، برای بررسی دقیق و قانونی به دادسرای انتظامی قضات ارجاع شده و در حال رسیدگی است. 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری افزود: این اقدام جهت صیانت از جایگاه والا و ارزشمند قضات و همکاران عزیز صورت گرفته و طی روزهای اخیر شاهدیم قاطبه همکاران قضایی خواهان رسیدگی دقیق وسریع به این موضوع هستند چون رسیدگی به تخلف حتی یک نفر در واقع صیانت و حمایت از قاطبه همکاران قضایی است که حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی همواره جزء اصول حرکتی انها می باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر