کد خبر: 97727
A

نماینده تبریز: دولت آقای روحانی این کاره نیست، منتظر احمدی‌نژاد هستیم!

علیرضابیگی در اظهارنظری عجیب گفت: برای تکمیل آزادراه اورمیه به تبریز باید منتظر احمدی‌نژاد باشیم.

نماینده تبریز: دولت آقای روحانی این کاره نیست، منتظر احمدی‌نژاد هستیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد علیرضابیگی؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف اتمام آزادراه تبریز- اورمیه گفت: با توجه به اینکه دولت آقای روحانی با کمبود بودجه مواجه است به همین دلیل اغلب پروژ های عمرانی نیمه تمام رها شده اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش زیادی از این آزادراه ساخته شده است. در بخشی از قطعه ۳ باید تونل احداث شود که متاسفانه دولت آقای روحانی این کاره نیست و برای تکمیل این پروژه که نیازمند احداث تونل است منتظر احمدی نژاد هستیم.

آزادراه تبریز – اورمیه در شش قطعه و به طول ۱۶۰ کیلومتر اجرا می‌شود. که از قطعات یک، دو و چهار این محور مواصلاتی بهره برداری شده و با توجه به احداث تونل رفت و برگشت در بخشی از قطعه سه، این قطعه نیز بنابر اعلام پیمانکار، تا پایان سال ۱۴۰۰ زیر بار ترافیک می رود.

آزادراه ۱۲۵ کیلومتری تبریز- اورمیه در صورت افتتاح و بهره برداری کامل، خواهد توانست علاوه بر کاهش بیش از ۱۰ کیلومتری فاصله بین ۲ مرکز استان و شهر تاثیرگذار در شمال غرب کشور، بستر ساز رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه شمال غرب و توسعه صنعت گردشگری در مناطق پیرامونی دریاچه ارومیه شود.

منبع: برترین ها/ ارومیه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر