کد خبر: 97740
A

شبکه ۱۳ اسرائیل مستند ترور شهید فخری زاده را پخش کرد/ فیلـــــم

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل در تازه ترین ادعای خود درباره این ترور با ساخت و پخش یک مستند 4 دقیقه ایی با شبیه سازی ترور ۷ آذر نشان می دهد که این ادعا که عوامل انسانی در این ترور نقش نداشته اند صحت ندارد.

شبکه ۱۳ اسرائیل مستند ترور شهید فخری زاده را پخش کرد/ فیلـــــم

به گزارش دیده بان ایران، با گذشت هفته ها از ترور شهید محسن فخری زاده حرف و حدیث ها درباره اجرای این ترور توسط موساد همچنان ادامه دارد. 

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل در تازه ترین ادعای خود درباره این ترور با ساخت و پخش یک مستند 4 دقیقه ایی با شبیه سازی ترور ۷ آذر نشان می دهد که این ادعا که عوامل انسانی در این ترور نقش نداشته اند صحت ندارد.

در این فیلم مستند کوتاه نشان داده می شود که یک تیربار ماهواره ای توسط برخی افراد، سوار یک نیسان شده و در جاده محل تردد فخری زاده با نشانه گیری دقیق او را به شهادت می رساند.

این مستند همچنین از دوربین های کوچکی که در مسیر تردد این دانشمند هسته ای کار گذاشته شده بود پرده برداری می کند که عوامل موساد در اتاق کار خود کیلومترها آنطرف تر مشغول رصد آن بودند.

گفتنی است پیشتر خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی مدعی شده بود که ترورفخری زاده با سلاح اتوماتیک انجام شده است. فیلم مستند را ببینید

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    خدا وند جنایتکاران را به سزای اعمالشون برسونه قاتلان غاصب.

ارسال نظر