کد خبر: 97808
A

محمدجواد حق شناس: حزب اعتماد ملی با کاندیدای اختصاصی خود وارد انتخابات شود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خوشبختانه حزب اعتماد ملی و احزاب اصلاح طلب این بار به این جمه بندی رسیده اند که به جای حضور فردی در انتخابات، احزاب و تشکلات وارد صحنه انتخابات شوند و رقابت بر اساس برنامه ها باشد.

محمدجواد حق شناس: حزب اعتماد ملی با کاندیدای اختصاصی خود وارد انتخابات شود

به گزارش دیده بان ایران؛  محمدجواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: حزب اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری فعال است و برای مشارکت حداکثری تلاش می کند.

وی ادامه داد: ما هیچگاه قهر کردن با صندوق های رای را نگاه توسعه یافته ای نمی دانیم چرا که اساس و اصل اصلاحات براساس توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تعریف شده و مردم با مشارکت در آن  سرنوشت خود را تعیین می کنند.

حق شناس گفت: اگر موارد و موانعی وجود دارد باید این موانع بر طرف شود و نباید به سمتی برویم که مردم با صندوق های رای قهر کنند و یا مایوس بشوند. این موضوع را خلاف اصل توسعه ای می دانیم.

وی گفت: حزب اعتماد ملی این بار مصمم است که با کاندیدای اختصاصی خود وارد انتخابات شود و فعلا در حال تلاش است. خوشبختانه حزب اعتماد ملی و احزاب اصلاح طلب این بار به این جمه بندی رسیده اند که به جای حضور فردی در انتخابات، احزاب و تشکلات وارد صحنه انتخابات شوند و رقابت بر اساس برنامه ها باشد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی افزود: بر اساس اقبالی که جامعه نسبت به نامزد ها خواهد داشت حزب اعتماد ملی هم بر این اساس حرکت خود را پیش می برد اما اگر در یک مرحله به یک نقطه ای برسیم که حضور بیش از یک نفر از نامزد های احزاب اصلاح طلب بخواهد موجب آسیب به فضای انتخابات شود و شانس حضور نامزد اصلاح طلب را در مرحله نهایی کاهش دهد طبیعتا یکی از محور ها می تواند موضوع ائتلاف باشد.

وی ادامه داد: قطعا ائلاف بر اساس شاخص ها و نظرسنجی ها خواهد بود تا مشخص شود کدام نامزد از کدام جریان در وضعیت بهتری قرار دارد تا همه به آن کمک کنند.

منبع: مدارا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر