کد خبر: 97813
A

عامل قتل‌عام خانواده تویسرکانی دستگیر شد

تنها بازمانده خانواده تویسرکانی خبر از دستگیری عامل قتل عام خانواده خود داد.

عامل قتل‌عام خانواده تویسرکانی دستگیر شد

به گزارش دیده بان ایران؛ رسیدگی به پرونده قتل عام هولناک خانواده تویسرکانی ،از دو روز قبل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.اعضای این خانواده در گاوداری محل کار و سکونت خود به قتل رسیده بودند و این در حالی است که اجساد پدر و دختر خانواده مظاهری به فاصله چند متر از هم کشف شد و جسد دو عضو دیگر خانواده بعد از عملیات جستجو در یک چاه پیدا شد.

همچنین جستجو برای پیدا کردن جسد پنجمین عضو خانواده ادامه دارد.

در همین حال تنها بازمانده این خانواده خبر از دستگیری عامل جنایت هولناک در تویسرکان داد و گفت:«یکی از کارگران گاوداری که عامل این جنایت است،با پیگیری ماموران تویسرکان دستگیر شده است.این کارگر از تبعه افغان است و همدستانی هم داشته است که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد.»

جزئیات قتل عام خانواده تویسرکانی

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات قتل خانواده تویسرکانی را تشریح کرد.

با کشف جنازه 5 عضو یک خانواده تویسرکانی ، تحقیقات تخصصی پلیسی و قضایی برای یافتن ردی از عامل این جنایت هولناک آغاز شد.

سیدگی به پرونده این قتل با کشف جنازه دو عضو خانواده یعنی پدر خانواده و دختر جوانش توسط پسرعموی پدر خانواده کلید خورد.

سپس پسرعموی پدر، پلیس را در جریان ماجرای قتل قرار داده بود. وی در پی تلاش های ناکام برای برقراری تماس با بستگان خود نگران آنها شده و به محل زندگی آنها در نزدیکی دامداری مراجعه کرده بود.در ابتدا رد خون را مشاهده کرده بود و سپس با جسد پدر و دختر جوانش روبرو شد.

زمانی که پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت،تحقیقات برای یافتن ردی از بقیه اعضای خانواده آغاز شد و دو جسد دیگر در یک چاه کشف شد.

سرهنگ زارعی،جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در خصوص قتل خانواده تویسرکانی گفت:«خانواده ای که به قتل رسیده اند دامدار و کشاورز، اهل یکی از محله های تویسرکان بودند.اما در نزدیکی گاوداری خود واقع در یکی از روستاهای نزدیک تویسرکان کار و زندگی می کردند.»

گاوداری خانواده مقتول تا روستا، فاصله دارد و به همین دلیل اهالی روستا متوجه این جنایت نشده بودند. وجود یک باغ بزرگ در نزدیکی گاوداری که بین گاوداری و روستا قرار دارد،ی کی از دلایل مخفی ماندن راز جنایت از روستاییان بود.

سرهنگ زارعی در مورد وضعیت فعلی رسیدگی به پرونده گفت: «اجساد مقتولان به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرده و توضیح در مورد نحوه قتل این خانواده و علت مرگ در پی اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.»

منبع: رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر