کد خبر: 97890
A

منتجب نیا: حزب جمهوریت با تمام توان در صحنه انتخابات 1400 شرکت می کند

رسول منتجب نیا دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در جلسه رؤسای استانی این حزب گفت: حزب جمهوریت ایران اسلامی جزئی از اندیشه و گفتمان اصلاح طلبی در کشور است و قصد تک‌روی ندارد.

منتجب نیا: حزب جمهوریت با تمام توان در صحنه انتخابات 1400 شرکت می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنابر گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی ، جلسه هم اندیشی روسای استانی این حزب با دبیرکل، روز گذشته (جمعه) با حضور اکثریت اعضا، در فضای مجازی برگزار شد .

در این جلسه که اولین نشست رسمی روسای استانی و دبیرکل حزب پس از شیوع بیماری کرونا و لغو تمامی جلسات حضوری بود، مسائل مختلف سیاسی و تشکیلاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در خصوص روند تشکیل حزب از بدو تأسیس تاکنون، توضیحاتی ارائه نمود و بیان داشت: هدف مقدس و اصلی تشکیل حزب جمهوریت پرورش کادر مجرب، مدیر و لایق برای اداره کشور از میان جوانان و بانوان عزیز کشور است که تاکنون اجازه بروز و ظهور نداشته اند و مسئولین استانی حزب باید در این مسیر تلاش نمایند و کم کاری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات افزود: بروز و ظهور احزاب و همچنین یکی از وظایف مهم آنها، نقش آفرینی در فرآیند انتخابات در کشور است که با توجه به حساسیت های کشور و منطقه، وظیفه حزب جمهوریت ایران اسلامی هم در ایجاد شور و نشاط اجتماعی از یک طرف و بیان خواست و نظر مردم به حاکمیت از سوی دیگر حائز اهمیت است و لازم است مسئولین حزب در استانها با همکاری کادر حزبی خود، نسبت به شناسایی نیروهای متخصص ، پاک دست و متعهد برای انتخابات شوراها و همچنین تشکیل ستاد انتخاباتی و هماهنگی با سایر احزاب همسو و اصلاح طلب اهتمام ورزند. حزب جمهوریت بنا دارد تا با تمام توان در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ۱۴۰۰ شرکت کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به نحوه تعامل حزب جمهوریت ایران اسلامی با سایر احزاب اصلاح طلب و عضویت در خانه احزاب با توجه به درخواست اغلب استانها، گفت : حزب جمهوریت ایران اسلامی یک حزب اصلاح طلب تمام عیار است و قصد تک روی در انتخابات ۱۴۰۰ را ندارد و خود را جزوی از شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب می داند و با توجه به تازه تاسیس بودن حزب اقدامات برای حضور در جمع احزاب همسو آغاز شده است . خانه احزاب هم یک ظرفیت حمایتی و قانونی برای احزاب کشور است که با عنایت به درخواست اکثریت واحدهای استانی حزب برای پیوستن به خانه احزاب ، نامه نگاری های مربوطه با وزارت کشور و مدیریت خانه احزاب هم شروع شده است که امیدواریم در اسرع وقت هر دو مورد حل شود .

در ابتدای این جلسه که روسای قریب به ۲۰ استان حضور داشتند، اکثریت حاضرین ضمن تقدیر از مواضع اصولی، آیت الله منتجب نیا ، گزارش هایی را در خصوص وضعیت سازماندهی حزب در استان متبوع و آرایش سیاسی گروههای مختلف سیاسی و تنگناهای و مشکلات پیش روی حزب در استانها ، به ایشان ارائه نمودند .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر