کد خبر: 97933
A

نماینده مردم خمین در مجلس: اصلاحات و اعتدال این روزها به انتخابات آمریکا دخیل بسته‌اند/ 7 سال گره زدن معیشت مردم به مذاکره کافی نیست؟

نظری گفت: مدعیان اصلاحات و اعتدال که در 7 ساله گذشته سفره مردم را هر روز کوچک‌تر کرده‌اند این روزها بار دیگر به انتخابات آمریکا دخیل بسته و آینده کشور را در پیروزی این نامزد ریاست جمهوری آمریکا جست‌وجو کمی‌کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس: اصلاحات و اعتدال این روزها به انتخابات آمریکا دخیل بسته‌اند/ 7 سال گره زدن معیشت مردم به مذاکره کافی نیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 30 آذر 99)، گفت: این روزها و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متأسفانه شاهد ارسال پالس‌های مجدد کرنش و سازش و التماس برای گشودن باب مذاکره در اظهارات رئیس‌جمهور، وزیر خارجه، اهالی ساختمان پاستور و روزنامه‌های زنجیره‌ای برای سردمداران آن کاخ سفید بوده‌ایم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور در 21 آبان ماه اظهار داشتند هدف ما این است تحریم لغو شود و به راحتی در تعامل با جهان باشیم و هدف این است فشار تحریم را از شانه مردم برداریم هر کجا فرصت فراهم باشد اقدامات و وظایف خودمان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: کسی حق ندارد فرصت‌سوزی کند باید از فرصت‌ها بر مبنای منافع ملی و وحدت ملی استفاده کنیم مدعیان اصلاحات و اعتدال که در طی 7 سال گذشته همه مسائل کشور را به آمریکا و برجام گره زدند و سفره مردم را هر روز کوچک‌تر از روز قبل کرده‌اند این روزها بار دیگر به انتخابات آمریکا دخیل بسته و آینده اقتصاد کشور را در پیروزی این یا آن نامزد ریاست جمهوری آمریکا جست‌وجو می‌کنند.

نظری خاطرنشان کرد: این جریان سیاسی که هیچ برنامه‌ای برای برون‌رفت از مشکلات کشور ندارد در تلاش است با ایجاد دو قطبی مخرب دیگری و دادن آدرس‌های غلط کشور را وارد دور باطل تازه‌ای کند.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: ‌آیا دولتمردان کشورمان پس از هر سال آزمون و خطا این حقیقت مسلم درک نکرده‌اند که مهار تورم و حل بسیاری از مشکلات امروز کشور به مذاکره و تحریم ربطی ندارد و با اندکی تدبیر، همت، شجاعت، غیرت و ایمان به خدا به جای کدخدا قابل حل است.

وی افزود: وقتی آقای بایدن در اظهارات خود عنوان می‌کند راه هوشمندتری برای سخت‌گیری در مورد ایران وجود دارد در واقع وی بازگشت برجام را آغازی برای تشدید محدودیت‌های هسته‌ای و برجامی و ابزاری برای فشار بیشتر به ایران در حوزه‌های دیگر نظیر موشکی،‌منطقه‌ای و حقوق بشری لحاظ کرده است.

نظری اضافه کرد: چطور هنوز به دنبال گشایش از سوی کاخ سفید هستید 7 سال گره زدن معیشت مردم به مذاکره کافی نیست؟ باید چند بار از یک سوراخ گزیده شوید.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هم تأکید فرمودند که مسیر رفع تحریم را یکبار امتحان و چند سال برایش مذاکره کردیم اما به نتیجه‌ای نرسید و راه خنثی‌سازی و غلبه بر تحریم‌ها در مقابل ما قرار دارد. آقای رئیس لطفا مجدداً به بیراهه نروید.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور دوستان و هم‌حزبی‌های جنابعالی در طول‌ سال‌های گذشته همواره تلاش کرده‌اند نسخه‌های تقلبی نظام جهانی مانند سند 2030 و FATF را عنوان نسخه کشور جا بزنند و با استفاده از نفوذ  در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور را به پذیرش آنها وادار سازند و این افراد در این روزها فعال شده‌اند که به جای بازگشت به ظرفیت‌های درونی سند جعلی FATF را احیا کنند.

نظری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور چطور به دنبال احیای سندی هستید که از 37 عضو این معاهده بعضی خود منشأ برجسته پول‌شویی، تأمین مالی تروریسم و اشاعه آن هستند که دولت تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و قاتلان شهید سلیمانی و فخری‌زاده از‌ آن جمله هستند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر