کد خبر: 97971
A

پلیس: شهروندان ترددهای خود را از ساعت ۱۸ تا ۲۰ مدیریت کنند/ با متخلفین برخورد می شود

مبادرت به مخدوش کردن پلاک از مرحله تخلف می‌گذرد و جرم محسوب می‌شود و برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی با نظر مقام محترم قضائی از ۶ ماه تا یکسال حبس برایش در نظر گرفته می‌شود.

پلیس: شهروندان ترددهای خود را از ساعت ۱۸ تا ۲۰ مدیریت کنند/ با متخلفین برخورد می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خارج از ساعت ۲۰ اگر خودرویی تردد کند توسط دوربین‌ها اعمال قانون می‌شود و اگر کسی بخواهد از دوربین فرار کند و با مخدوش کردن پلاک مبادرت به تردد داشته باشد، بدون شک همکاران بنده که در سطح معابر حضور دارند خودرو‌ها را متوقف می‌کنند، ضمن اینکه علاوه بر اعمال قانون برای پلاک مخدوش و تردد در زمان محدودیت می‌شوند، خودرو‌های آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود و راننده خودرو نیز به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود.

وی اضافه کرد: مبادرت به مخدوش کردن پلاک از مرحله تخلف می‌گذرد و جرم محسوب می‌شود و برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی با نظر مقام محترم قضائی از ۶ ماه تا یکسال حبس برایش در نظر گرفته می‌شود.

سرهنگ علی همه خانی تصریح کرد: از همه شهروندان خواهش می‌کنم امروز سفر‌های خود را مدیریت کنند، چون بین ساعت ۱۸ تا ۲۰ تردد‌ها بیشتر خواهد شد و مدیریت نکردن سفر باعث افزایش این ترافیک خواهد شد و زمان بیشتری را در ترافیک باید سپری کنند./ باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر