کد خبر: 97993
A

بریتانیا قرنطینه شد/ ویروس جهش یافته کرونا باعث توقف تمام پروازها به انگلیس شد

تمام کشورهای اروپایی، ایران،کانادا، هلند، مغرب، ترکیه، آلمان، ایرلند، کویت و عربستان از جمله کشورهایی هستند که پروازهای از مبدا انگلیس را متوقف کرده اند. سازمان جهانی بهداشت از کشورهای اروپایی خواست در برابر این ویروس کنترل های خود را افزایش دهند. سرعت سرایت این ویروس دستکم 70 برابر بیشتر از ویروس کرونای ابتدایی است.

بریتانیا قرنطینه شد/  ویروس جهش یافته کرونا باعث توقف تمام پروازها به انگلیس شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به دنبال شیوع نوع جدید و جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس؛ این کشور به حالت آماده باش در آمد. گفته می شودذ این ویروس شیوع گسترده تری دارد.

دویچه وله نوشت؛ چند کشور اروپایی، از جمله آلمان، پروازها از بریتانیا را از نیمه‌شب دوشنبه متوقف کردند. مسافرانی که  وارد آلمان شدند، چندین ساعت در فرودگاه‌ها منتظر ماندند و برخی ناچار شدند شب را در فرودگاه سپری کنند.

با گسترش گونه تازه ویروس کرونا ورود مسافران هوایی از بریتانیا به آلمان و چند کشور اروپایی متوقف شده است. از روز قبل هلند و بلژیک ورود هواپیما از بریتانیا را منع کرده بودند.

از اولین ساعات دوشنبه اول دی‌ماه (۲۱ دسامبر) فرودگاه‌های آلمان به روی پروازهای ورودی از بریتانیا بسته شده‌اند. کسانی که در آخرین ساعات شامگاه یکشنبه وارد شده بودند، چندین ساعت برای گرفتن تست کرونا و دریافت نتیجه آن در فرودگاه‌ها منتظر ماندند.

اکنون افزون بر بلژیک و هلند و ایتالیا، کشورهای فرانسه، ایرلند، سویس، کانادا، آرژانتین، پرو، کلمبیا و شیلی نیز تمام پروازها از بریتانیا را متوقف کرده‌اند.

فرانسه و بلژیک راه‌های دریایی و زمینی، شامل راه آهن، به کانال مانش و جزیره بریتانیا را نیز مسدود کرده‌اند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ایران،کانادا، هلند، مغرب، ترکیه، آلمان، ایرلند، کویت و عربستان از جمله کشورهایی هستند که پروازهای از مبدا انگلیس را متوقف کرده اند. 

 

 سازمان جهانی بهداشت از کشورهای اروپایی خواست در برابر این ویروس  کنترل های خود را افزایش دهند.

 

سرعت سرایت این ویروس دستکم 70 برابر بیشتر از  ویروس کرونای ابتدایی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر