کد خبر: 98107
A

استاد دانشگاه امام‌صادق: چرا خانواده‌هایی که در آبان ۹۸ کشته دادند باید از کسانی که در کشتن‌ها دست داشتند، مجوز اعتراض بگیرند؟! +فیلم

لی صابری تولایی، استاد حقوق دانشگاه امام‌صادق تولایی در برنامه اینترنتی محفل دال و مناظره‌ای میان او و محمدهادی راجی، استاد دیگری از دانشگاه امام‌صادق (ع) می‌گوید: «چه کسانی طرح بنزین را تصویب کردند؟ آیا غیر از سران سه قوه بودند؟ حالا مردم برای اعتراض به این طرح باید از خود این سران اجازه بگیرند؟ الان که اعتراض کردند و کشتید آیا حق دارند دوباره معترض شوند که چرا به جای کشتار، به شیوه‌ دیگری مدیریت نکردید؟ چه کسانی دوباره به جز دادستانی و قوه قضایی و وزارت کشور مسوول بودند؟ مردم دوباره برای این اعتراض باید از خود این‌ها اجازه بگیرند؟ بروند از قاتل اجازه بگیرند؟

استاد دانشگاه امام‌صادق: چرا خانواده‌هایی که در آبان ۹۸ کشته دادند باید از کسانی که در کشتن‌ها دست داشتند، مجوز اعتراض بگیرند؟! +فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی صابری تولایی، استاد حقوق دانشگاه امام‌صادق تولایی  در برنامه اینترنتی محفل دال و مناظره‌ای میان او و محمدهادی راجی، استاد دیگری از دانشگاه امام‌صادق (ع) می‌گوید: «چه کسانی طرح بنزین را تصویب کردند؟ آیا غیر از سران سه قوه بودند؟ حالا مردم برای اعتراض به این طرح باید از خود این سران اجازه بگیرند؟ 

الان که اعتراض کردند و کشتید آیا حق دارند دوباره معترض شوند که چرا به جای کشتار، به شیوه‌ دیگری مدیریت نکردید؟ چه کسانی دوباره به جز دادستانی و قوه قضایی و وزارت کشور مسوول بودند؟ مردم دوباره برای این اعتراض باید از خود این‌ها اجازه بگیرند؟ بروند از قاتل اجازه بگیرند؟

اگر می خواهید این نظام بماند باید حق اعتراض را به مردم بدهید و راه خیابان را نبندید...»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر