کد خبر: 98114
A

نماینده مجلس: قیمت مرغ و تخم مرغ به مثابه نرخ طلا لحظه‌ای حساب می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از رشد بی‌ضابطه نرخ مرغ و تخم مرغ در روزهای اخیر انتقاد کرد و گفت: دولت مدیریت بازار را به دلالان سپرده است.

نماینده مجلس: قیمت مرغ و تخم مرغ به مثابه نرخ طلا لحظه‌ای حساب می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ رحمت‌الله نوروزی با انتقاد از رشد بی‌ضابطه نرخ مرغ و تخم مرغ در روزهای و هفته‌های اخیر، گفت: دولت در مورد ساماندهی وضعیت بازار فقط مشغول ارایه وعده‌های مختلف است.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی و صمت در موضوع قیمت مرغ و تامین نهاده‌های دامی کوتاهی داشته‌اند، تصریح کرد: روزی که دولت وعده کاهش قیمت تخم‌مرغ را می‌دهد متاسفانه نرخ آن به ۴٠ هزار تومان می‌رسد این نشان‌دهنده فقدان عزم برای ساماندهی وضعیت بازار است.

وی با بیان اینکه اقلام اساسی مردم نباید درگیر تلاطم قیمتی باشند، تصریح کرد: بارها کمیسیون کشاورزی مجلس در این باره تذکرات مخالف به دولت داده اما گویا گوش شنوایی وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه برای ساماندهی وضعیت بازار مرغ و تخم مرغ اگر لازم باشد باید واردات نیز صورت بگیرد، گفت: خوشبختانه تولیدات داخلی کفاف نیاز کشور را می‌دهد اما با وجود ضعف در مدیریت، ساماندهی رخ نداده و هر روز بر نابسامانی‌ها افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: از دولت می‌خواهیم به فوریت به  موضوع ساماندهی وضعیت بازار اقلام اساسی مردم ورود داشته و نتیجه‌ای از اقدامات انجام شده را به مجلس گزارش کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بنای مجلس تعامل حداکثری با دولت است، گفت: در موضوع تامین اقلام اساسی مردم و معیشت آن‌ها با احدی شوخی نداریم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه در روزهای اخیر قیمت مرغ و تخم مرغ به مثابه نرخ طلا لحظه‌ای حساب می‌شود که این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر