کد خبر: 98155
A

چرا پدر شهید احمدی روشن اصرار دارد دو خیابان به نام شهید فخری زاده باشد؟ +تصاویر

یکشنبه 30 آذرماه بالاخره پس از بحث های فراوان تابلوی خیابان فلامک به استاد محمدرضا شجریان تغییر نام داده و نصب شد. اما برخی افراد بدون توجه به قانون اقدام به تغییر تابلو به نام شهید محسن فخری زاده کردند. این در حالی است که طی مصوبه شورای شهر تهران شورای شهر تهران نام خیابان "صنایع" درمنطقه یک را طی یک فوریت به نام شهید محسن فخری زاده تغییر پیدا می کند. ظاهرا پدر شهید احمدی روشن اصرار دارد دو خیابان به نام شهید فخری زاده باشد یا اینکه به او نگفته اند یک ماه پیش خیابان "صنایع" به "شهید فخری زاده "تغییر نام پیدا کرده است

چرا پدر شهید احمدی روشن اصرار دارد دو خیابان به نام شهید فخری زاده باشد؟ +تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یکشنبه 30آذرماه بالاخره پس از بحث های فراوان تابلوی خیابان فلامک به استاد محمدرضا شجریان تغییر نام داده و نصب شد. اما برخی افراد بدون توجه به قانون اقدام  به تغییر  تابلو به  نام شهید محسن فخری زاده کردند.

این در حالی است که طی مصوبه شورای شهر تهران شورای شهر تهران نام خیابان "صنایع" درمنطقه یک را طی یک فوریت به نام شهید محسن فخری زاده تغییر پیدا می کند.

ظاهرا پدر شهید احمدی روشن اصرار دارد دو خیابان به نام شهید فخری زاده باشد یا اینکه به او نگفته اند  یک ماه پیش خیابان "صنایع" به "شهید فخری زاده "تغییر نام پیدا کرده است.

محمد جواد حق شناس - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران دراین خصوص در صفحه توئیتر خود نوشت:

- پس ازشهادت  شهیدفخری زاده شورای شهر تهران به احترام این شهید والا مقام نام خ صنایع درمنطقه١ (محل کار وى)را با قید فوریت به نام ایشان نامگذارى کرد ٢- بیش از ٤٥ درصد نامگذاری هاى این دوره به نام شهیدان سرافراز میهن بوده است ٣- انتظار روادارى به نمادهاى جامعه خواسته زیادى نیست.

photo_2020-12-23_07-34-13

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر