کد خبر: 98186
A

اولین اعتراف پدر نجف آبادی که دخترش را کشت/ به خاطر جراحی بینی او را کُشتم!

سکوت سنگینی در روستای خیرآباد نجف آباد اصفهان حکم فرماست.سال گذشته وقتی یکی از دختران خودش را حلق آویز کرد،روستا در بهت و ناباوری فرو رفت.اما حالا که خواهر همان دختر به دست پدرشان به قتل رسیده است. پدر دخترجوان در اولین اعترافات خود ادعاهای عجیبی را مطرح کرده است..

اولین اعتراف پدر نجف آبادی که دخترش را کشت/ به خاطر جراحی بینی او را کُشتم!

به گزارش سایت دیده بان ایران،سکوت سنگینی در روستای خیرآباد نجف آباد اصفهان حکم فرماست.سال گذشته وقتی یکی از دختران خودش را حلق آویز کرد،روستا در بهت و ناباوری فرو رفت.اما حالا که خواهر همان دختر به دست پدرشان به قتل رسیده است،انگار دیگر کسی تاب حرف زدن از این موضوع را ندارد.پدر دختر جوان پس از قتل خود را به مقامات انتظامی معرفی و ادعا کرده به دلیل بحث های خانوادگی دخترش را کشته است؛ او در اعترافات اولیه مدعی شده علت قتل جراحی بینی دخترش بوده است!

یکی از بستگان نزدیک مقتول به نام شیدای 21 ساله که تمایلی به فاش شدن هویت خود ندارد،جزئیات ماجرا را شرح می دهد.

مطابق گفته های این منبع آگاه و موثق،شب حادثه شیدا با پدرش در خانه تنها بود.مادرشان به منزل مادربزرگ رفته بود و خواهر کوچکتر هم به خانه خواهر بزرگترشان رفته بود که چند سال قبل ازدواج کرده است.

آن شب وقتی پدر خانواده به خانه رفته بود با شیدا جر و بحثشان شده بود و دست به قتل دختر جوان زده بود.سپس با اقرار نزد ماموران پلیس گفته بود که جر و بحث لفظی با دخترش سبب شده بود ناخواسته او را خفه کند.

سختگیری پدر منجر به خودکشی یک دختر و قتل دیگری شد

زمزمه ها در روستا زیاد است.همه از سختگیری های پدر خانواده حرف می زنند که سبب شد یکی از دختران او مبتلا به افسردگی شود و سرانجام سال گذشته دست به خودکشی زد.شیدا و خواهرانش اگر چند ماه یک بار به دوستانشان سر می زدند،با مخالفت پدر مواجه می شدند.

اختلافات شیدا و پدرش بعد از جراحی بینی شدت گرفت

چند ماه قبل از این حادثه هم شیدا جراحی بینی انجام داده بود و این در حالی بود که پدر برای این عمل رضایت نداشت.او را رضایت خود را تلفنی اعلام کرده بود و جراحی انجام شده بود اما بعدا دخترش را برای این کار مورد سرزنش قرار داده بود و از همان موقع اختلاف بین آنها شدت پیدا کرده بود.

عقاید پدر سنتی بود و شکاف فرهنگی بین او و دخترانش که جوان این دوره زمانه بودند،سبب شد اختلافات عمیق بین آنها رخ دهد تا جایی که دخترانش اعتقاد داشتند عقاید پدرشان خیلی قدیمی است.هم چنین ریشه خودکشی خواهر 16 ساله شیدا را هم مسائل اینچنینی از قبیل سخت گیری های پدر می دانند.

 

منبع: رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر