کد خبر: 98242
A

سرهنگ مطهری نماینده مردم گرمسار: پیوستن به کنوانسیون‌های FATF ما را به تهِ چاه خواهد انداخت

نماینده گرمسار در مجلس گفت: پیوستن به کنوانسیون‌های FATF مثل این است که اجازه دهیم دستانمان را ببندند و به ته چاه عمیق بیندازند.

سرهنگ مطهری نماینده مردم گرمسار:  پیوستن به کنوانسیون‌های FATF ما را به تهِ چاه خواهد انداخت

به گزارش دیده بان ایران؛ اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بعضی فضاسازی‌ها برای پیوستن ایران به FATF  گفت: در ماجرای FATF  باید همه حواس همه مسئولان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد و همه باید منافع عمومی را در این ماجرا در نظر بگیرند.

وی افزود:‌ مقام معظم رهبری عنوان کردند که بررسی لایحه پیوستن ایران به FATF تمدید شود اما بعضی‌ها دارند موضوع دستور آقا برای بررسی را بُل می‌گیرند و به دنبال سواستفاده از این ماجرا هستند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضرت آقا فرموده‌اند که بررسی لوایح پیوستن ایران به کنوانسیون‌های FATF تمدید شود و این بررسی هیچ ربطی به پذیرش ندارد که برخی‌ها آن را تعمیم می‌دهند. رهبر انقلاب فقط فرمودند که بررسی این لایحه بلامانع است. 

مطهری خاطرنشان کرد: خط و خطوط و چارچوب کار در ماجرای FATF  مشخص است. کشور ما کشور مستقلی است و آنچه در آن ارجحیت دارد منافع عمومی است.

وی افزود:‌رهبر معظم انقلاب در استادیوم 100 هزار نفری آزادی که سخنرانی داشتند فرمودند یا آقایان نمی‌دانند و نادانند و یا اینکه می‌دانند و خائن هستند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ پذیرش FATF  به این معنا است که ما به گردانندگان آن اجازه دهیم دست و پای ما را ببندند و ما در استخر عمیق به آب بیندازند تا خفه شویم.

مطهری خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی از مسئولین ما چشم‌ و امیدشان به خارج از کشور است. این آقایان به دلیل اینکه فرزندان‌شان ملک و سرمایه‌ای در کشورهای خارجی دارند و فرزندان‌شان امروز در آنجا هستند در این ماجراها به دنبال فرزندان و سرمایه‌ها و زندگی خودشان هستند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر