کد خبر: 98377
A

سلاخی فجیع جوان ۳۲ ساله در قرچک ورامین

بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری درشهرک نگارستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند. وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی 32 ساله توسط فردی ناشناس چندین ضربه چاقو به قتل رسید

سلاخی فجیع جوان ۳۲ ساله در قرچک ورامین

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری قاتل فراری درکمتر از 48 ساعت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ " نجم الدین مرادی "  اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی  مبنی بر وقوع یک فقره درگیری درشهرک نگارستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی 32 ساله توسط فردی ناشناس با سلاح سرد به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است .

سرهنگ مرادی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی وبررسی تلفن همراه مقتول ، قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد بیان داشت: متهم انگیزه خود را از ارتکاب قتل ، اختلاف شخصی و ایجاد مزاحمت توسط مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی قرچک با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد

منبع: رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر