کد خبر: 98595
A

چرا سایت نزدیک به «پورمحمدی» اصرار به نامزدی جهانگیری دارد؟

هر چند که ایرادی به اظهارنظر سیاسیون درباره شخصیت های مختلف نیست اما اصرار دومینو وار و اصرار بر روی یک کلیدواژه خود به خود این گمانه را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که شاید در پس این اصرار هدفی در دست تبیین است.

چرا سایت نزدیک به «پورمحمدی» اصرار به نامزدی جهانگیری دارد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت نامه نیوز، نزدیک به مصطفی پورمحمدی (دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز) از ابتدای هفته جاری در گفت وگو با شخصیت های مختلف اصرار بر این دارد که اسحاق جهانگیری را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 معرفی کند.

با وجود اینکه معاون اول رئیس جمهور طی ماه های گذشته بارها از طرق مختلف صراحتاً اعلام کرده است که قصد کاندیداتوری برای انتخابات سال آینده را ندارد اما این اصرار رسانه های منتسب به اصولگرایان بر معرفی او به عنوان یکی از گزینه های اصلاح طلبان جای تعجب دارد.

هر چند که ایرادی به اظهارنظر سیاسیون درباره شخصیت های مختلف نیست اما اصرار دومینو وار و اصرار بر روی یک کلیدواژه خود به خود این گمانه را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که شاید در پس این اصرار هدفی در دست تبیین است.

این همه در حالی رقم میخورد که با وجود اینکه حزب اتحاد ملت روز گذشته خبر سایت نامه نیوز مبنی بر انتخاب جهانگیری به عنوان گزینه این حزب برای انتخابات سال آینده را تکذیب کرده است اما سایت مذکور در گزارش امروز خود تحت عنوان "در میانه استقبال و تأمل؛ آیا اصلاح طلبان روی جهانگیری به اجماع می‌رسند؟" نوشت: انتشار خبر جدی شدن کاندیداتوری جهانگیری و ورود حزب اتحاد ملت به بحث و بررسی درباره او با واکنش‌هایی همراه و حتی سبب شد که سخنگوی «اتحاد ملت» موقتا این خبر را تکذیب کند. تمرکز اتحاد ملت بر کاندیداتوری جهانگیری و حمایت از وی درحالی تکذیب می‌شود که بسیاری از اصلاح‌طلبان از وی حمایت کرده و او را گزینه مناسبی به حساب می‌آورند. 

به راستی جامعه روحانیت مبارز که در واکنش به خبر روز شنبه دیده بان ایران رایزنی با علی لاریجانی برای انتخابات را تکذیب کرده و نوشت که وارد مصادیق نشده؛ اما بنا به گفته محسن کوهکن رسیدن به گزینه نهایی جریان اصولگرایی را کلید زده است، دقیقاً دنبال چیست؟

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر