کد خبر: 98607
A

پرونده همسر «غلامرضا شریعتی» در ارتباط مالی با مالک هفت تپه در دادگاه است

استاندار خوزستان می گوید که "او و همسرش نه فردی به نام میرزایی را می‌شناسند و نه از احدی پولی دریافت نکرده اند."

پرونده همسر «غلامرضا شریعتی» در ارتباط مالی با مالک هفت تپه در دادگاه است

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد برگزار شد، با اشاره به مشکلات کارخانه هفت تپه نیشکر گفت: 

این متهم فساد مالی تقریبا هیچ حقوقی را در این چند سال به کارگران پرداخت نکرده همچنین علاوه بر کاهش اشتغال با حمایت استاندار خوزستان، کارگران را تهدید می کند این در حالی است که استاندار خوزستان تمام قد پشت این مفسدان مالی ایستاده و مسئله را در استان امنیتی کرده اند و از این ابر متهم مالی دفاع می کنند البته رابطه مالی همسر استاندار خوزستان با این ابر متهم در دادسرا رسیدگی شده است و پرونده هنوز مفتوح است.

وی ادامه داد: ما چند ماه به وزیر اقتصاد وقت دادیم که به مسئله رسیدگی کند اما هیچ پیگیری صورت نگرفت و رئیس سازمان خصوصی که به صراحت گفت باید واگذاری لغو شود توسط آقای وزیر برکنار شد.

وی با بیان اینکه مالک هفت تپه یک شریک نیز دارد و هر دو حدودا متولد سال 67-68 هستند، گفت: رابطه مالی این فرد با جریان نفاق در خارج از کشور عیان شده، همچنین سه دستگاه نظارتی شامل دیوان محاسبات، سازمان خصوصی سازی و قوه قضائیه گزارش داده اند که این فرد اهلیت ندارد و قرارداد با وی باید فسخ شود اما تمام دولت این مسئله برایشان ناموسی شده و پشت آن ایستاده اند.

 

گفتنی است خرداد ماه سال جاری، انتشار اتهامی مبنی بر پرداخت ۲۵ هزار دلار و یا ۲۰۰ هزار دلار از سوی امیر اسد بیگی، مدیرعامل سابق کشت و صنعت هفت تپه به واسطه شخصی به نام علی اکبر میرزایی به مریم محبی خبرساز شد.

اما شریعتی می‌گوید که "او و همسرش نه فردی به نام میرزایی را می‌شناسند و نه از احدی پولی دریافت نکرده اند."

او با اشاره به حضور همسرش در دادسرا و روبرو کردن او با این فرد که اعلام کرده بود چنین فردی را نمی‌شناسد، تصریح کرد، پرونده‌ای و کیفرخواستی در ارتباط با همسر وی وجود ندارد. دادستانی نیز با دادن اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرده و اگر فردی مدرکی حقوقی، شرعی، قانونی و قضایی مبنی بر موضوع اتهام وارده به همسرش دارد، ارائه کند.

وی ادامه داد: او و همسرش در طول مدت فعالیتش در مقام استاندار از هیچ شخص و نهادی هیچ پول رایجی دریافت نکرده است و آبروی نظام را آز آبروی خودش مقدم‌تر دانسته است. کسی که شرافت دارد دست به چنین اقدامی نمی‌زند چه نیازمند باشد و چه نیاز نداشته باشد، چه برسد به بنده که نیازی هم نداشتم.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر