کد خبر: 98731
A

فداحسین ملکی: بودجه نیازمند تغییرات 80 درصدی است

نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه ماهیت بودجه‌ای که دولت ارائه کرده سیاسی است گفت: این بودجه نیازمند تغییرات 80 درصدی است و باید خود دولت این اصلاح را انجام دهد.

فداحسین ملکی: بودجه نیازمند تغییرات 80 درصدی است

به گزارش دیده بان ایران؛ فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه 10 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه ای گفت: با عنایت به اینکه کلیات بودجه سال 1400 در کمیسیون تلفیق مورد تصویب قرار گرفته و ماهیت این بودجه سیاسی است، باید گفت با اعمال تغییرات توسط نمایندگان نیز دولت حاضر به قبول این تغییرات نبود، در حالی که همه اذعان دارند که این بودجه نیازمند بالای 80 درصد تغییرات است، لذا بهتر بود این تغییرات را خود دولت انجام می داد نه اینکه توپ را در زمین مجلس بیاندازد که چنین به نظر بیاید مجلس به نوعی مدیریت می شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: این دولت 6 ماه دیگر بر سر کار است و سپس دولت جدید روی کار خواهد آمد که مستقر شدن آن 8 ماه به طول می انجامد. این زمان یکساله تا ثبات دولت بعدی، کشور را با چالش های مختلفی مواجه می کند که بی شک دولت آینده در مقابل مجلس حرف برای گفتن خواهد داشت و قوه مقننه را به چالش خواهد کشید که این چه لایحه بودجه ای است که تصویب کرده اید!

مالکی بیان کرد: به عنوان نمونه در این بودجه با بررسی بودجه دفاعی کشور می توان دریافت با توجه به صف آرایی دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی با تمامی امکانات و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارد، توجهی به این بخش صورت نگرفته است. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر