کد خبر: 98779
A

سخنگوی سپاه: مرجعیت و ملت عراق خواستار خروج آمریکا از عراق هستند

سردار رمضان شریف گفت: مطمئن باشید که مسأله فلسطین پیروز خواهد شد زیرا پیروزی در نهایت با جبهه حق خواهد بود به شرط آنکه به شکلی جدی و قاطع شیوه شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سایه تدبیرات رهبر انقلاب اسلامی ایران و نیز رهبر «جبهه عربی مقاومت» سید حسن نصرالله ادامه داده شود.

سخنگوی سپاه: مرجعیت و ملت عراق خواستار خروج آمریکا از عراق هستند

به گزارش دیده بان ایران؛  سردار رمضان شریف در گفت وگو با سایت  لبنانی «العهد» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «قاسم سلیمانی» با اشاره به مصوبه پارلمان عراق و درخواست برای خروج نیروهای آمریکایی از این کشور اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‌ها برای ماندن در عراق تلاش می‌کنند اما مسؤولان سیاسی در این کشور، مرجعیت و ملت عراق خواستار اجرای مصوبه پارلمان هستند.

وی افزود، آمریکایی در هر جای منطقه حضور دارند منبع شر و مشکل هستند اما هدف یعنی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه محقق خواهد شد. آمریکا برای دزدیدن ثروت‌های هنگفت، در منطقه حضور دارند و پس از چپاول این ثروت‌ها به تحقیر سران مزدور کشورها می‌‍پردازند که نمونه آن در برخورد واشنگتن با مقامات سعودی دیده شد. «در سال اخیر شاهد افزایش میزان نگرانی آمریکایی‌ها هستیم و آنها دنبال خروج از منطقه هستند؛ شنیدیم که رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا از کاهش نیروها در منطقه سخن می‌گوید».

وی به سخنان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی که گفت «شهید سلیمانی شهید قدس» است اشاره کرد و گفت، این یک واقعیت است مبارزه شهید سلیمانی برای تسهیل مسیر آزادسازی فلسطین و قدس شریف بود.

رمضان شریف گفت: دشمن اول امت اسلام دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی جنایتکار آن هستند و هدف ما این است که امت اسلامی با وحدت ، اعتماد به نفس و کمک جبهه مقاومت، صهیونیست‌ها را از سرزمین فلسطین بیرون و قدس شریف را آزاد کند.

سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران در پایان تأکید کرد، مطمئن باشید که مسأله فلسطین پیروز خواهد شد زیرا پیروزی در نهایت با جبهه حق خواهد بود به شرط آنکه به شکلی جدی و قاطع شیوه شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سایه تدبیرات رهبر انقلاب اسلامی ایران و نیز رهبر «جبهه عربی مقاومت» سید حسن نصرالله ادامه داده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر