کد خبر: 98800
A

سپاه پاسداران به خبرگزاری فارس کمک مالی می کند

محسن مهدیان سردبیر خبرگزاری فارس درباره کمک مالی سپاه به رسانه ها گفت : سپاه به رسانه‌ای کمک می‌کند که احساس کند این رسانه نزدیکتر است به آن اهداف و آرمان‌ها و آنچه که به‌عنوان یک سیاست و استراتژی مدنظر خودش قرار دارد.من اطلاع دارم که سپاه به خیلی از رسانه‌ها، سایت‌ها، نشریات، مراکز مستندسازی خصوصی و حتی فردی کمک می‌کند.

سپاه پاسداران به خبرگزاری فارس کمک مالی می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن مهدیان سردبیر خبرگزاری فارس در مناظره اش با احمد زیدآبادی گفت: خبرگزاری فارس یک نهاد کاملا مستقل است، مجموعه‌ای با هیئت موسس و هیئت مدیره که هزینه‌های خاص خودش را دارد. بخش زیادی از هزینه‌ها از تبلیغاتش درمی‌آید، البته در بحث‌های مالی از سپاه کمک می‌گیرد و کمکش می‌کنند.

اگر حکومتی بودن را به‌عنوان محتوا در نظر بگیرید بله خبرگزاری فارس؛ حکومتی است، و به همین دلیل سپاه کمکش می‌کند اما اگر به‌عنوان این در نظر بگیرید که یک نهاد حکومتی است؛ نه این طور نیست، یک مجموعه‌ی دارای یک شان مستقل است که برای خودش دارد کار می‌کند. عرض کردم هیئت مدیره خصوصی دارد، هیئت امنا و هیئت موسس دارد و چیزی شبیه به این. اما بنده اینجا به‌عنوان خودم هستم و نظرات خودم را عرض می‌کنم.

مهدیان که با زید آبادی در انصاف نیوز مناظره می کرد اضافه کرد: سپاه به رسانه‌ای کمک می‌کند که احساس کند این رسانه نزدیکتر است به آن اهداف و آرمان‌ها و آنچه که به‌عنوان یک سیاست و استراتژی مدنظر خودش قرار دارد. فارس بیشتر در آن چارچوب عمل می‌کند و طبیعتا بیشتر کمک می‌کند. اما اینکه بگوییم فقط به این رسانه کمک می‌کند، نه. من اطلاع دارم که به خیلی از رسانه‌ها، سایت‌ها، نشریات، مراکز مستندسازی خصوصی و حتی فردی کمک می‌کند. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر