کد خبر: 98862
A

مروری درباره عملکرد فرشاد مقیمی در ایران خودرو / انتصاب های پر حاشیه مدیر رانتی!

زمزمه های جدایی فرشاد مقیمی از ایران خودرو مدتی است که به گوش می رسد. به گفته عده ای اگر پافشاری واعظی رئیس دفتر روحانی نبود تا به حال این تغییر در ایران خودرو صورت گرفته بود. افزایش زیان انباشته آبی پوشان علیرغم همه شعارهایی که در مورد کاهش آن داده شده بود ، وضعیت کیفی خودروها که هنوز مطلوب مشتریان نیست

مروری درباره عملکرد فرشاد مقیمی در  ایران خودرو / 
انتصاب های پر حاشیه مدیر رانتی!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زمزمه های جدایی فرشاد مقیمی از ایران خودرو مدتی است که به گوش می رسد. به گفته عده ای اگر پافشاری واعظی رئیس دفتر روحانی نبود تا به حال این تغییر در ایران خودرو صورت گرفته بود.
 زمزمه های جدایی فرشاد مقیمی از ایران خودرو مدتی است که به گوش می رسد. به گفته عده ای اگر پافشاری واعظی رئیس دفتر روحانی نبود تا به حال این تغییر در ایران خودرو صورت گرفته بود. افزایش زیان انباشته آبی پوشان علیرغم همه شعارهایی که در مورد کاهش آن داده شده بود ، وضعیت کیفی خودروها که هنوز مطلوب مشتریان نیست ، انجام طرحهایی که با انتقادات زیاد کارشناسان روبروست که در ادامه گزارش به آن خواهیم پرداخت ، انتصابهای قابل بحث در زیر مجموعه های این شرکت خودرویی و افزایش انتقادات نسبت به عملکرد فرشاد مقیمی همه و همه اسباب آن را فراهم کرده تا موضوع جدایی فرشاد مقیمی از این گروه خودرویی پر رنگ تر به نظر آید.

 

در روزهای گذشته ایران خودرو دیزل از کامیونی رونمایی کرد که که قرار است به عنوان محصول جدید این گروه خودرویی به بازار عرضه شود. خودرویی که به شدت رنگ جاده های چند دهه پیش را تداعی می کند و به گفته بسیاری از کارشناسان ایرادات زیادی به نحوه مهندسی و طراحی آن وارد است محصولی که بدون شک برای طراحی و تولید آن هزینه های زیادی شده اما یک بررسی ساده آن را مقابل انبوهی از انتقادات کارشناسی قرار می دهد که معلوم نیست چه پاسخی به سیل انتقادات درباره این محصول داده خواهد شد.

 

موتور سه سیلندر ایران خودرو نیز که گفته می شود به مناسبت سالگرد پیروی انقلاب ازآن رونمایی و بر روی یکی از محصولات این گروه خودرویی سوار خواهد شد نیز با مسائل زیادی روبروست. این موتور که احتمالا بر روی یکی از پلتفرم های این گروه خودرویی که احتمالا پژو ۲۰۸ است قرار می گیرد آنطور که برخی از کارشناسان آشنا به اصول فنی می گویند از نظر قدرت هرگز آن چیزی نیست که انتظار می رفت و شاید این موضوع تبعات جدی برای محصولی که قرار است این موتور روی آن سوار شود به همراه داشته باشد.
 
محسن باقری و حسن جلینی نیز دو انتصاب پر حاشیه در این گروه خودرویی بودند که بحث های زیادی را به همراه داشت و خیلی ها معتقد هستند که وجود برخی روابط موجب این انتصاب ها شده موضوعی که هنوز پاسخ قانع کننده ای را از طرف ایران خودرو دریافت نکرده است.
 
نارضایتی برخی گروههای قطعه سازی از سیاست فرشاد مقیمی که در ابتدا سنگ بنای ترمیم رابطه با گروههای قطعه سازی را گذاشت یکی دیگر از چالش های مدیر جوان آبی پوشان جاده مخصوص است. عدم وصول برخی چکها که در آن زمان به منظور تسویه یا کاهش بدهی به آنها داده شد نارضایتی های زیادی را موجب شد.
 
آنچه که مسلم است فرشاد مقیمی در حال حاضر روی لبه تیغ راه می رود و شاید از حالا باید روزشمار او را برای رفتن از ایران خودرو فعال کرد زیرا در خوش بینانه ترین حالت اگر نگوییم که ایران خودرو به عقب برگشته که با وجود برخی حرفها در مورد برخی محصولات این گزاره غیر منطقی به نظر نمی آید حرکت رو به جلویی که نشان از پوست اندازی این گروه خودرویی داشته باشد را هم شاهد نیستیم

منبع: رصد روز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر