کد خبر: 98905
A

نمایندگان ادوار مجلس با علی لاریجانی «دیدار» تازه کردند

با توجه اسامی افرادی که در این دیدار حاضر شده بودند به نظر می رسد محتوی این دیدار انتخاباتی و دعوت از لاریجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بوده است.

نمایندگان ادوار مجلس با علی لاریجانی «دیدار» تازه کردند

به گزارش دیده بان ایران؛ با نزدیک شدن به ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، خبرهای رسیده به دست دیده بان ایران حاکی از این است که طی هفته های اخیر برخی از نمایندگان ادوار مجلس به دیدار «علی لاریجانی» در خیابان نیاوران رفته اند.

هر چند از جزییات این دیدار تاکنون اخباری منتشر نشده است اما با توجه اسامی افرادی که در این دیدار حاضر شده بودند به نظر می رسد محتوی این دیدار انتخاباتی و دعوت از علی لاریجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بوده است.

گفتنی است هفته گذشته سایت دیده بان ایران، خبری را مبنی بر دیدار مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با لاریجانی منتشر کرده بود که با واکنش گسترده روابط عمومی این تشکل مواجه شد. اما کمی بعد محسن کوهکن، نماینده سابق نزدیک به اصولگرایان با اشاره به تحرکات اصولگرایان برای انتخابات سال آینده ضمن اعلام این خبر که "جامعه روحانیت مبارز رسیدن به گزینه نهایی جریان اصولگرایی را کلید زده است" گفت:جامعه روحانیت در یک فرآیند کاملا دموکراتیک تلاش می‌کند با گزینه‌های مورد نظر خود صحبت کند تا در نهایت اصولگرایان با وحدت و انسجام در انتخابات حضور پیدا کنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر