کد خبر: 99030
A

زور گیر معروف منطقه ولنجک تهران بازداشت شد/ ضرب و شتم و سرقت به عنف از زن جوان

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی: زن راننده خودرو گوشه ای از خیابان متوقف و در حال مکالمه با تلفن همراه خود بوده که زور گیر معروف منطقه ولنجک از سمت شاگرد وارد خودرو شده و با تهدید و ارعاب و ضرب و شتم خواستار خروج راننده از خودرو شده است. وی ضمن سرقت خودرو و کیف که حاوی دسته چک ، اوراق هویتی و کارت های عابر بانک به سرعت از محل گریخته است.

زور گیر معروف منطقه ولنجک تهران بازداشت شد/ ضرب و شتم و سرقت به عنف از زن جوان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ سید علی شریفی ضمن تشریح ماجرا گفت : نوزدهم ماه مهر سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت به عنف خودروی پژو ۲۰۶ در کلانتری ۱۶۳ ولنجک شهر تهران تشکیل و حسب دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ شریفی در ادامه گفت: شرح پرونده حکایت از این داشت سمیرا راننده خودرو گوشه ای از خیابان متوقف و در حال مکالمه با تلفن همراه خود بوده که جوانی قد بلند از سمت شاگرد وارد خودرو شده و با تهدید و ارعاب خواستار خروج راننده از خودرو شده است. وی ضمن سرقت خودرو و کیف که حاوی دسته چک ، اوراق هویتی و کارت های عابر بانک به سرعت از محل گریخته است.

کشف خودرو مسروقه در فردوسیه شهریار

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ضمن اعلام خبر کشف خودرو مسروقه در فردوسیه شهریار گفت: در ادامه تیمی از کارآگاهان برای بازدید خودرو به شهرستان شهریار اعزام و در بررسی از داخل آن یک رسید بانکی مربوط به بیستم مهرماه کشف می کنند.

کاراگاهان اداره اگاهی با بررسی اسناد موجود و استعلام شماره حساب متوجه میشوند حساب متعلق به فردی به نام شاهرخ با سوابق کیفری است که پیش از این نیز به جم سرقت به عنف دستگیر و زندانی شده بوده است.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه راننده زن خودرو در مواجهه با تصویر متهم موفق به شناسایی تصویر وی شد افزود: در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس مخفیگاه مجرم در شهرستان شهریار شناسائی و با هماهنگی قضائی وی در هفدهم آذر ماه در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

این مقام پلیسی در پایان اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با دستور قضائی برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر