کد خبر: 99047
A

مصاحبه جنجالی «عیسی کلانتری» محرمانه بود؟

عصر روز گذشته «امیرعبدالرضا سپنجی» مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست با ارسال متنی به رسانه ها از آنها خواسته بود که آن بخش از گفت وگوی عیسی کلانتری دربارع معاون دادستان حذف شود.

مصاحبه جنجالی «عیسی کلانتری» محرمانه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از انتشار گفت وگوی روز گذشته عیسی کلانتری با روزنامه همدلی که در آن صراحتاً به این نکته اشاره کرده بود که "معاون دادستان بخشنامه کرده که مانع مصرف مازوت در نیروگاه‌ها نشوید." مهدی روزبهانی خبرنگار این روزنامه در توضیح آن می گوید: پیش از شروع مصاحبه، آقای ‎کلانتری، به ما توضیح داد که دقیقا چه نهادی دستور ‎مازوت سوزی رو داده است، ولی گفتند منتشر نشود. من به ایشان گفتم پس ما چی رو منتشر کنیم.

آقای کلانتری شروع به صحبت کردند و در مصاحبه چند بار از نامه معاون دادستان ‌نام بردند بدون اینکه اشاره‌ای به غیرقابل انتشار بودن موضوع کنند. فایل مصاحبه موجود است آقای کلانتری چندبار بدون اینکه من بپرسم خودش توضیح داد که دادستانی درباره مازوت نامه زده است. فشار برای حذف بعد از انتشار هم یک رفتار کاملا غیرحرفه ای است.

عصر روز گذشته «امیرعبدالرضا سپنجی» مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست با ارسال متنی به رسانه ها از آنها خواسته بود که آن بخش از گفت وگوی عیسی کلانتری دربارع معاون دادستان حذف شود.

آقای سپنجی در متن ارسالی اش به رسانه ها ذکر کرده است که اظهارات آقای کلانتری "محرمانه" بود.

گفتنی است معاون دادستان تهران روز گذشته این اظهارات را تکذیب کرده است.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر