کد خبر: 99200
A

پشت پرده حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال چیست

وقتی هیچ‌کدام از چهره‌های فوتبالی برای انتخابات کاندیدا نمی‌شوند و ریسک یک دعوای بزرگ و علنی را در عرصه این انتخابات پرچالش به جان نمی‌خرند، چرا با حضور علی کریمی موافق نباشیم؟

پشت پرده حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال چیست

به گزارش دیده بان ایران؛  اعلام رسمی کاندیداتوری علی کریمی برای انتخبات فدراسیون فوتبال یک اتفاق ویژه است. چرا که شهرت و سوابق کریمی در فوتبال کشور به تنهایی بحث‌ها و چالش‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

بی‌تردید حضور او در این انتخابات با موافقت‌ها و مخالفت‌هایی مواجه خواهد شد اما این مسئله را هرگز نباید نادیده گرفت که همه ما برای حضور چنین چهره‌هایی در سطوح فوقانی مدیریت اصرار داشتیم.

مگر این خود ما نبودیم که گلایه می‌کردیم چرا افسار فوتبال ایران به دست ناوارادان و اهالی غیرفوتبالی می‌افتد؟ مگر این ما نبودیم که هر بار فریاد می‌زدیم چرا فوتبالی‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال، حتی حضور منفعلانه نیز ندارند و با سکوت خود اجازه می‌دهند هیئت‌های فوتبال به سادگی بر سر یک کاندیدایی که برای انتخابش توافق شده، به اجماع برسند؟

راستی مگر ما نبودیم که همیشه می‌گفتیم افرادی با عصاره فوتبالی، بیشتر به فکر راه انداختن کار خود هستند و همیشه در سیمای یک منتقد پس از رخ دادن فاجعه ظاهر می‌شوند؟ کمی فکر کنیم، کمی در دادگاه‌های ذهنی خود جستجو کنیم و به این نتیجه برسیم که همواره غر و لندها از سوی ما بود؛ مگر ما نبودیم که همیشه غرغرکنان می‌گفتیم کفاشیان که فوتبالی نیست، تاج که نمی‌تواند چرخ فوتبال را بچرخاند، بهاروند و نبی که به درد ریاست فدراسیون نمی‌خورند؟

وقتی هیچ‌کدام از چهره‌های فوتبالی برای انتخابات کاندیدا نمی‌شوند و ریسک یک دعوای بزرگ و علنی را در عرصه این انتخابات پرچالش به جان نمی‌خرند، چرا با حضور علی کریمی موافق نباشیم؟ اعلام آمادگی علی کریمی در واقع خط و نشان بزرگ و واضح برای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است. آنها در این کارزار انتخاباتی به چه کسی رأی خواهند داد؟

این اعضا به هر دوست عزیزی که بخواهند رای بدهند، مگر می‌توانند سوابق علی کریمی را در نظر نگیرند؛ بازیکن موفق پرسپولیس، ملی‌پوش ارزنده فوتبال، لژیونری که در بایرن‌مونیخ بازی کرد، با مربیان و بازیکنان بزرگ فوتبال جهان رفاقت کرد و هزار مزیت دیگر که فقط از یک چهره فوتبالی برمی‌آید.

اینکه کریمی از هر نظر در سلیقه این و آن می‌گنجد یا نه مبحث مورد اشاره ما نبوده و نیست؛ ماجرا این است که حضور کریمی در انتخابات، همان ادعاها و کلنجارهای شخصی خود ما و متوقع بودن از اهالی فوتبال است. بقیه حاضر نشدند بیایند و در انتخابات پرتلاطم فدراسیون فوتبال تنی به آب بزنند. علی کریمی اما در این راه لباس رزم پوشید و با شناختی هم که از او داریم حتی اگر در این انتخابات رای نیاورد و اعضای مجمع نادیده‌اش بگیرند حرف‌هایش در دل انتخابات فوتبال در تاریخ این ورزش به یادگار خواهد ماند...

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر