کد خبر: 99299
A

تجمع دانشجویان مقابل سازمان خصوصی سازی/ با خلع ید اسدبیگی به داد کارگران برسید!

جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران در اعتراض به حکم هیات داوری برای پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه مقابل سازمان خصوصی سازی تجمع کردند.

تجمع دانشجویان مقابل سازمان خصوصی سازی/  با خلع ید اسدبیگی به داد کارگران برسید!

به گزارش دیده بان ایران؛ جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران در اعتراض به حکم هیات داوری برای پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه عصر امروز ( چهارشنبه ۱۷ دی۹۹) مقابل سازمان خصوصی سازی تجمع کردند.

دانشجویان با سردادن شعارهایی به حکم هیات داوری پرونده نیشکر هفت تپه اعتراض کرده و خواهان خلع ید مدیرعاملشرکت هفت تپه شدند.

*  آقایان با محافظه کاری و مصلحت‌سنجی‌های بی مورد به کشور لطمه می‌زنند

علی ریاحی‌پور، معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تجمع دانشجویان گفت: همه دستگاه‌های کشور می‌گویند که مالک شرکت هفت‌تپه باید خلع ید شود. ولی آقایان هیئت داوری خلاف این کار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: خود هیئت داوری جای تعارض منافع است و افرادی برای ما تصمیم می‌گیرند که کاملا به جریاناتی وابستگی کامل دارند.

ریاحی تاکید کرد: آقایان با محافظه کاری و مصلحت‌سنجی‌های بی مورد دارند، به نظام و کشور لطمه می‌زنند.

* اقدام عجیب حراست سازمان خصوصی‌سازی

در تجمع امروز دانشجویان مقابل سازمان خصوصی به دعوت حراست سازمان خصوصی سازی، از نمایندگان دانشجویان خواسته شد که با حسن علایی سرپرست سازمان خصوصی‌سازی جلسه‌ای برگزار شود و دانشجویان هم برای ساعاتی در سالن جلسات سازمان خصوصی‌سازی منتظر برگزاری این نشست بودند که در نهایت به گفته یکی از دانشجویان نه تنها خبری از نشست نشد بلکه کار به تهدید دانشجویان نیز کشیده شد.

* دست‌نوشته‌های انتقادی تجمع‌کنندگان

دانشجویان پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با خود همراه داشتند که روی آن شعارهایی مانند « خواسته ما یک کلام، خلع ید والسلام» ؛ « هپکو،مغان،هفت‌تپه از دست ملت رفته»؛ « دولت بی‌کفایت عامل رنج ملت»؛ « نه به خصوصی‌سازی رانتی» و « با خلع ید اسدبیگی به داد کارگران برسید» نوشته شده بود.

تجمعات اعتراضی «فریاد مستضعفان» هر هفته چهارشنبه‌ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران برگزار می‌شود.

این تجمع پنجمین تجمع دانشجویان است که با عنوان فریاد مستضعفان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر