کد خبر: 99363
A

علی کریمی نیازی به مدرک تحصیلی ندارد

پیش از این افرادی که قرار بود برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شوند، حتماً باید مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت می‌داشتند که این موضوع در آخرین تصحیح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا برداشته شده و علی کریمی برای حضور در انتخابات نیازی به مدرک کارشناسی، ندارد.

علی کریمی نیازی به مدرک تحصیلی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی کریمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده است. خیلی‌ها وقتی این خبر رسانه‌ای شد اعلام کردند که علی کریمی نمی‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند چرا که مدرک لیسانس ندارد اما شرایط عمومی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال چیست؟

 

پیش از این افرادی که قرار بود برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شوند، حتماً باید مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت می‌داشتند که این موضوع در آخرین تصحیح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا برداشته شده و علی کریمی برای حضور در انتخابات نیازی به مدرک کارشناسی (لیسانس) ندارد. این مسئله البته مخالفانی جدی در فوتبال ایران داشت اما فیفا از موضع خود کوتاه نیامد و این شرط محدودکننده را از انتخابات برداشت تا افرادی مثل علی کریمی که فرصتی برای گذراندن تحصیلات عالیه نداشتند نیز بتوانند شانس خود را در این عرصه امتحان کنند.

 
منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر