کد خبر: 99375
A

ماجرای کتک خوردن یک دستفروش معلول از شهرداری دزفول چه بود؟

اخیرا کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با دستفروش معلول دزفولی در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

ماجرای کتک خوردن یک دستفروش معلول از شهرداری دزفول چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ طی چند ساعت اخیر کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با یک دستفروش معلول در شهرستان دزفول در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.


محسن زرسناش مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول پیرامون این موضوع اعلام کرده که روز گذشته یک دستفروش بساط خود را روبه‌روی یک نهاد نظامی پهن کرده و مامور شهرداری حسب وظیفه خود اقدام به تذکر و سپس جمع‌آوری وسایل دستفروش نموده است.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری، حین جمع آوری وسایل توسط مامور شهرداری دستفروش موبایل وی را گرفته و شرط پس دادن موبایل را تحویل وسایلش اعلام می‌کند که همین امر موجب درگیری لفظی بین آن دو و سپس ضرب و شتم مامور شهرداری توسط دستفروش و همراهش شده است.

 

به دنبال این موضوع فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول اظهار کرد: باتوجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین این رفتار ناپسند مامور شهرداری پیگیری قضایی می‌شود.

 

وی افزود: این فرد اگر بدون سیر فرآیندهای قانونی اقدام به دستفروشی نموده است باز هم قانون اجازه چنین برخوردی را به این دستفروش معلول نداده است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: آدرس و محل زندگی این فرد شناسایی شده و پس از حضور در منزل وی و دلجویی از او فعلا مبلغی برای افزایش سرمایه به این فرد پرداخت خواهد شد تا مکان مناسبی برای کسب درآمد این معلول فراهم شود.

 

وی ادامه داد: این فرد حدود ۲۰ سال است که ساکن شهرستان دزفول بوده که متاسفانه از نظر شغلی با مشکلاتی برخوردار است.

 

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر