کد خبر: 99453
A

۱۱ درصد تهرانی ها پول برق نمی دهند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تعداد مشترکان کم مصرف در تهران پیش از اجرای طرح برق امید ۹.۵ درصد کل مشترکان بود که در حال حاضر به حدود ۱۱ درصد رسیده است که هیچ رقمی بابت مصرف برق، پرداخت نمیکنند.

۱۱ درصد تهرانی ها پول برق نمی دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ رامین پوریا با بیان اینکه این تعداد شامل مشترکانی که به دلایلی همچون تخلیه ملک، فاقد مصرف هستند نمیشود، اظهار کرد: اطلاعات مربوط به هر مشترک اینکه در چه جایگاهی قرار دارد آیا کم مصرف است یا خوش مصرف یا پرمصرف در هر دوره همراه با قبض الکترونیک برای مشترکان، پیامک می شود.

وی با تاکید بر اینکه راهکارهای کاهش مصرف در هر دوره بر اساس شرایط فصل، برای مشترکان تهرانی پیامک می شود، تصریح کرد: در اپلیکیشن (برق من)  مشترکان قادرند اطلاعات بسیارکاملی در خصوص میزان مصرف برق خود و این که چه مقدار کاهش مصرف، منجر به تغییر جایگاه آنان در محاسبات بهای برق مصرفی خواهد شد و همچنین مقایسه با سایر مشترکان به دست آورند.

به گفته مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مشترکان پرمصرف در صورت کاهش مصرف و قرار گرفتن در رده خوش مصرف، با توجه به نحوه محاسبه پلکانی قبوض برق، کاهش محسوسی را در رقم پرداختی، مشاهده خواهند کرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر