کد خبر: 99496
A

اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال

اسامی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امروز (شنبه) ۲۰ دی آخرین روز از مهلت فدراسیون فوتبال برای نام‌نویسی اینترنتی داوطلبان و علاقه‌مندان در انتخابات این فدراسیون است و خیلی از نامزدها همین روز را برای حضور در این فدراسیون و تحویل اصل مدارک در نظر گرفته‌اند.

سرشناس‌ترین چهره علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران است که دیروز (جمعه) ثبت نام اینترنتی خود را انجام داد و امروز صبح برای تحویل اصل مدارک در ساختمان این فدراسیون حضور یافته است. البته نواب رییس کریمی اعم از مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور او را همراهی نکرده‌اند.

از دیگر مراجعه کنندگان امروز به این ساختمان پر رفت و آمد، اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان و نامزد کرسی نماینده باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال و همینطور شهاب الدین عزیزی خادم، نامزد کرسی ریاست و همینطور نامزد پیشنهادی حیدر بهاروند برای سمت نایب رییس نخست بود.

کیومرث هاشمی، رییس پیشین فدراسیون در دوره انتقالی و رییس پیشین کمیته ملی المپیک نیز برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات شرکت کرد. پیش از اخبار زیادی در ارتباط با ائتلاف کیومرث هاشمی و مهدی محمدنبی برای شرکت یکی از این دو در انتخابات وجود داشت.

با شرکت هاشمی در انتخابات، این ظن قوی می‌شود که احتمالا نبی وارد رقابت نخواهد شد و تا ماه‌های آینده به عنوان دبیرکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و آرای خود از سوی اعضای مجمع را به حساب هاشمی منتقل می‌کند و در صورت پیروزی وی، خودش همچنان سکان‌دار سمت دبیرکلی خواهد بود.

هاشمی برای سمت نواب رییس اول، دوم و سوم نیز به ترتیب علیرضا رحیمی، غلامرضا بهروان و پریا شهریاری را معرفی کرده است.

فریدون اصفهانیان، عضو بازنشسته هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ۹ سال گذشته، مجددا برای حفظ جایگاهش در انتخابات نام‌نویسی و اعلام آمادگی کرد.

احمدرضا براتی، صادق درودگر، اکبر محمدی و فرهاد حمیداوی نیز بعد از ثبت نام اینترنتی، برای تحویل مدارک خود صبح امروز در این فدراسیون حضور یافتند.

هدایت ممبینی، عضو فعلی هیات رییسه در آخرین روز برای نام‌نویسی در سمت کارشناس هیات رییسه مدارک خود را تحویل این فدراسیون داد. شهامت عباسی، رضا درویش نیز از دیگر نفرات ثبت نام کننده در انتخابات هستند.

سعید دقیقی، نامزد پیشنهادی علی کریمی برای سمت نایب رییس دوم هم برای تکمیل پرونده و تحویل مدارک در این فدراسیون حاضر شد. پیش از او بهنام ابوالقاسم‌پور از دوستان علی کریمی هم به این فداسیون مراجعه کرد و پیش‌بینی می‌شود موضوع بحث درباره مشکلات مربوط به فرآیند ثبت نام مهدی مهدوی‌کیا است که در خارج از ایران به سر می‌برد. هادی مهدوی‌کیا، نماینده تام‌الاختیار برادرش هم ساعاتی قبل به این فدراسیون مراجعه کرده بود. از طرفی هنوز علی کریمی که از نخستین ساعات صبح امروز در این ساختمان حضور یافته، فدراسیون را ترک نکرده است.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال و مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا نیز با نام‌نویسی در انتخابات در بخش نماینده باشگاه، وارد گردونه رقابت شدند.

ابراهیم شکوری، معاون ورزشی پرسپولیس هم وارد ساختمان فدراسیون شده و احتمالا نامزد کرسی هیات رییسه خواهد شد. البته او هنوز درباره این موضوع صحبت نکرده است.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل پیشین تیم‌های نظامی از جمله پاس و تراکتور و همین‌طور نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در دوره گذشته، بعد از چندین روز به طور رسمی در انتخابات این فدراسیون نام‌نویسی کرد و برای تحویل اصل مدارک در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد. حسن نصر اصفهانی نایب رییس اول وی اعلام شده است.

هم‌چنین یک روحانی به نام ستار عبدی‌پور در فدراسیون فوتبال برای پست ریاست ثبت نام کرد. وی می‌گوید ساکن استان البرز و شهر کرچ و سابقه بازی فوتبال کار فرهنگی دارد.

کیومرث هاشمی نیز به همراه نواب رییس پیشنهادی خود یعنی علیرضا رحیمی و غلامرضا بهروان در ساختمان این فدراسیون حاضر شدند.

مهلت نام‌نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال راس ساعت ۱۶ امروز به پایان رسید و از این پس هیچ یکی از داوطبان نمی‌توانند برای تحویل مدارک یا نام‌نویسی جدید وارد این فدراسیون شوند.

با این حال حاضر سه نامزد ریاست یعنی علی کریمی، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی به طور همزمان در داخل ساختمان این فدراسیون هستند و پروسه مربوط به نام‌نویسی و تحویل مدارک را پشت سر می‌گذارند.

بعد از پایان ساعت اداری امروز، از فردا کمیته بدوی انتخابات حداکثر ۷ روز پس از پایان مهلت ثبت نام (تا پایان روز ۹۹/۱۰/۲۷)، باید به نامزدهایی که موفق به ارائه مدارک مورد نیاز نشده‌اند، به صورت مکتوب اطلاع رسانی کند و۳ روز اداری دیگر برای تکمیل نقص مدارک (تا پایان  وقت اداری ۹۹/۱۱/۱) به آن‌ها فرصت دهد. در صورت  تکمیل نشدن مدارک در این مهلت نامزدی ایشان کان لم یکن تلقی می‌شود.

در حال حاضر مهم‌ترین بحث درباره نام‌نویسی و تحویل مدارک از سوی مهدی مهدوی‌کیا است که به همین منظور علی کریمی از صبح امروز در ساختمان فدراسیون حاضر شده و هنوز خارج نشده است.

حسن نصر اصفهانی، سعید فتاحی و لیلا محمدیان به ترتیب نواب رییس اول، دوم و سوم آجرلو هستند که در صورت انتخاب آجرلو به عنوان رئیس، در معرض آرای مجمع قرار می‌گیرند.

اسامی برخی از افراد نامداری که ثبت نام قطعی کرده‌اند به این شرح است:

ریاست

شهاب‌الدین عزیزی خادم - حیدر بهاروند - علی کریمی - کیومرث هاشمی - مصطفی آجرلو - ستار عبدی‌پور

نایب‌رییس اول

منصور قنبرزاده - شهاب‌الدین عزیزی خادم - مهدی مهدوی کیا - علیرضا رحیمی، حسن نصر اصفهانی

نایب رییس دوم

حیدر بهاروند - منصور قنبرزاده - سعید دقیقی - غلامرضا بهروان

نایب رییس سوم (بانوان)

شهره موسوی (از طرف دو نفر)- فاطمه علیپور- پریا شهریاری

نماینده هیات‌ها

 طهمورث حیدری (چهارمحال و بختیاری)، حسین باجیوند (قزوین)، امیرحسین محتشم (بوشهر)، فریدون اصفهانیان (زنجان)، علی طاهری (اصفهان)، عباس صوفی (همدان)، جواد ششگلانی (آذربایجان شرقی)

نماینده باشگاه‌ها

محمدرضا ساکت (سپاهان)،‌ محمد جواهری (گل‌گهر)، اکبر محمدی (پیکان)، بهرام رضاییان (پارس جنوبی)، فرهاد حمیداوی (شهرخودرو)، سعید نجاریان (تیم فوتسال شهروند ساری)، احمد مددی (استقلال)، مهرداد سراجی (سایپا)، جواد محمدی (ذوب آهن)

کارشناس

مسعود مرادی، داود رفعتی، علیرضا رحیمی،‌ حمیدرضا مهرعلی، صادق دوردگر، میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی، حسن کامرانی‌فر، محسن ترکی، علیرضا کهوری، سعید نحوی، محمد آخوندی، هوشنگ نصیرزاده، توحید سیف برقی، امین نوروزی، حسین شمس، دکتر علیرضا شهاب، غلامرضا جباری، علی علیزاده، منصور قنبرزاده، هدایت ممبینی، شهامت عباسی، رضا درویش، نیما نکیسا و غلامحسین زمان‌آبادی، حسین زرگر، مهرداد هاشمی، رسول فروغی، سعید فتاحی، خداداد افشاریان، بهنام ابوالقاسم پور، بیت الله رضایی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر