کد خبر: 99563
A

شکایت رئیس سازمان صدا و سیما از حمید رسایی و فرید مدرسی

رئیس سازمان صدا و سیما از فرید مدرسی و حمید رسایی شکایت کرده است

شکایت رئیس سازمان صدا و سیما از حمید رسایی و فرید مدرسی

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛علی عسگری رییس صداوسیما در آستانه انتخابات 1400 حضور عملی بیشتر در عرصه رسانه و سیاست در پیش گرفته اما خلاف انتظار، به‌جای جلب چهره‌های رسانه‌ای برای تحقق مشارکت حداکثری، تا اینجا از 2 فعال رسانه‌ای شکایت کرده است.

فرید مدرسی، روزنامه‌نگار نزدیک به دولت روحانی به تازگی اعلام کرده که صداوسیما از او شکایت کرده است.  شهریورماه هم صداوسیما از وحید یامین‌پور، مجری سابق صداوسیما و ازجمله چهره‌های نزدیک به پایداری‌ها شکایت کرد. یامین‌پور به‌تازگی در رشته‌توییت انتقادی، رییس فعلی صداوسیما را «بی‌کفایت‌ترین رییس تاریخ تلویزیون» خوانده و گفته که صداوسیما، نهی از منکر او را با شکایت خفه کرده تا «بی‌کفایتی»اش افشا نشود!

در واکنش به این شکایت حمید رسایی، از دیگر چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری که البته حالا مدتی است حتی مشی سیاسی پایداری‌ها را هم نمی‌پسندند، درتوییتی تند و تیز نوشته است: «جناب علی‌عسگری از بنده هم شکایت کرد و باتوجه به مستنداتی که ارایه کردم، محکوم به رد شکایت شد. دست شما درخصوص ادعایی که کرده‌اید پُر است. البته از کسی که برای رفتن زیر تابوت رأس فتنه و کودتای ۸۸ تلاش می‌کرد و بیت فتنه او را پس می‌زد، توقع دارید چه برخوردی با مغضوبین فتنه‌گران کند؟!»

 

منبع؛اعتماد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر