کد خبر: 99581
A

گروگان و گروگانگیر انزلی چی جان خود را از دست دادند

ارتباط پنهانی یک زن با مردی جوان در بندرانزلی منجر به گروگانگیری مرگباری شد که در جریان آن گروگان و گروگانگیر هردو جانشان را از دست دادند.

گروگان و گروگانگیر انزلی چی جان خود را از دست دادند

به گزارش دیده بان ایران؛ حدود ساعت ۸ شب شنبه (۲۰ دی) مأموران پلیس بندرانزلی در جریان یک گروگانگیری مسلحانه قرار گرفتند. تحقیقات اولیه از این حکایت داشت که مرد جوانی با کمین بر سر راه مردی ۴۵ساله، زمانی که وی قصد سوار شدن به ماشینش را داشت، او را غافلگیر کرده و با تهدید اسلحه شکاری سوار ماشین وی شده و این مرد را گروگان گرفته است.

با این اطلاعات تیمی از مأموران برای ردگیری گروگان وارد عمل شدند و در ادامه تحقیقات معلوم شد که جوان مسلح، گروگانش را به خانه‌اش در منطقه غازیان بندرانزلی برده است.

هنوز مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است و انگیزه گروگانگیر از ربودن مرد ۴۵ساله چیست و در این شرایط مأموران پلیس راهی خانه گروگانگیر شدند. آنجا ساختمانی ۳طبقه بود که مأموران به محض رسیدن به این محل، ساختمان را محاصره کردند.

هنوز عملیات پلیسی برای نجات گروگان آغاز نشده بود که مأموران پلیس متوجه شدند مرد گروگان موفق شده از دست گروگانگیر فرار کند. او دوان دوان از خانه گروگانگیر خارج شد و به‌دنبال او نیز مرد مسلح دیده می‌شد که فریاد زنان از گروگانش می‌خواست توقف کند. همان لحظه بود که صدای شلیک گلوله در فضا پیچید و گروگانگیر مسلح که می‌دید قادر نیست مانع فرار گروگان شود از پشت سر گلوله‌ای به او شلیک کرد و مرد ۴۵ساله نقش زمین شد.

مرد مسلح سپس مأموران پلیس را هدف گرفت و شروع به تیراندازی کرد که مأموران به سمت او شلیک کردند و با اصابت گلوله به پای مرد مسلح، وی روی زمین افتاد و دستگیر شد.

در ادامه مشخص شد که گروگان ۴۵ساله بر اثر اصابت گلوله‌ای که مرد مسلح به او شلیک کرده بود، جانش را از دست داده است. جسد او به پزشکی قانونی انتقال یافت و مرد مسلح که مجروح شده بود نیز توسط مأموران به بیمارستان منتقل شد. درحالی‌که وی تحت درمان قرار گرفته بود مشخص شد که او از مدتی قبل با همسر گروگان رابطه دوستی برقرار کرده بود اما اینکه چه چیزی باعث شده بود که او شوهر این زن را گروگان بگیرد و درنهایت او را به قتل برساند، هنوز مشخص نبود.

در این شرایط مأموران باید منتظر می‌ماندند تا پس از درمان این مرد، بازجویی از او را شروع کنند اما صبح دیروز از بیمارستان خبر رسید که مرد گروگانگیر نیز بر اثر شدت خونریزی جانش را از دست داده است. با مرگ گروگان و گروگانگیر در این پرونده، تحقیقات پلیس برای افشای راز این ماجرا و مشخص‌شدن انگیزه گروگانگیری ادامه دارد.

منبع: همشهری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر