کد خبر: 99611
A

کیهان: یک مشت اجق وجق در ایران می گویند چرا از آمریکا و انگلیس واکسن وارد نمی‌کنید؟!

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری به نقل از «دیلی میل» مدعی شد که ۶۰ درصد کارکنان بهداشتی آمریکا از دریافت واکسن کرونای ساخت آمریکا خودداری می‌کنند و به آن اعتماد ندارند.

کیهان: یک مشت اجق وجق در ایران می گویند چرا از آمریکا و انگلیس واکسن وارد نمی‌کنید؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در ستون گفت وشنودش در واکنش به درخواست برخی مردم و همچنین عده زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی مبنی بر خرید واکسن کرونا نوشت:

گفت: دیلی‌میل نوشته بیش از ۶۰ درصد کارکنان بهداشتی آمریکا از دریافت واکسن کرونای ساخت آمریکا خودداری می‌کنند و به آن اعتماد ندارند.
گفتم: روزنامه گاردین هم فاش کرد؛ در ماه دسامبر رئیس‌ کارکنان کاخ سفید در تماس تلفنی به رئیس‌ سازمان غذا و دارو گفته است یا واکسن فایزر را تأیید کند یا استعفا بدهد و او ناچاراً این واکسن را تأیید کرده است!
گفت: یکی از مسئولان بهداشتی انگلیس هم گفته است در آکسفورد روی واکسن کرونا در حال مطالعه هستیم و بعد از کامل شدن مطالعات، واکسن را برای آزمایش انسانی به کنیا می‌فرستیم!
گفتم: آنوقت در ایران یک مشت اجق وجق دَم گرفته‌اند که چرا از آمریکا و انگلیس واکسن وارد نمی‌کنید؟!
گفت: شفا و سلامت مردم ما در آن است که واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی را به همان اجق وجق‌ها تزریق کنند.
گفتم: ایول! کریم‌خان مریض شده بود حکیم‌باشی گفت؛ باید تنقیه شود. وقتی بساط تنقیه را آوردند و کریم‌خان متوجه شد که تنقیه چیست با عصبانیت گفت؛ قرار است مرا تنقیه کنی؟ حکیم‌باشی که وحشت کرده بود گفت؛ نه قربان خودم را تنقیه می‌کنم تا شما خوب شوید! و شد!... و از آن پس هروقت کریم‌خان دلش درد می‌گرفت حکیم‌باشی را می‌آوردند و تنقیه می‌کردند و دل‌درد کریم‌خان خوب می‌شد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر