کد خبر: 99619
A

کیهان: حرف‌های فائزه هاشمی حرف دل بسیاری از مدعیان اصلاحات است

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: چند سال پیش (آذرماه 1391) افشای فایل صوتی گفت‌وگوی مهدی هاشمی (فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی) و نیک‌آهنگ کوثر که با حواشی و جنجال زیادی همراه بود، مشخص کرد که یک برنامه‌ریزی میان مهدی هاشمی و جریان برانداز به‌منظور اعمال فشار به ارکان نظام برای کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران وجود داشته است.

کیهان: حرف‌های فائزه هاشمی حرف دل بسیاری از مدعیان اصلاحات است

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در واکنش به مصاحبه اخیر فائزه هاشمی با یک ساین خبری تحلیلی نوشت: بدون تردید اظهارات فائزه هاشمی را باید به‌دقت مورد بررسی قرار داد و زوایای پنهان این مطلب که او مطرح کرده است (آرزوی تداوم ریاست‌جمهوری ترامپ برای فشار به ایران) را بایستی بسیار جُست و کاوید چه آنکه حرف‌های او مثل روز روشن است و نشان می‌دهد که چه جریانی و چه کسانی کاسبان واقعی تحریم هستند.
او با اینکه می‌گوید «اگر یک آمریکایی بودم به ترامپ رأی نمی‌دادم» ولی صریحاً «پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و ادامه کارزار فشار حداکثری و تحریم‌ها علیه ایران» را آرزو می‌کند! چراکه به باور او، ترامپ باعث تغییر سیاست‌ها در ایران می‌شود!
این بخش از حرف‌های فائزه هاشمی که طبیعتاً حرف دل بسیاری از مدعیان اصلاحات است شاید برای کسانی که سال‌ها روی دیوار مدعیان اصلاحات یادگاری نوشته‌اند، دور از انتظار باشد اما برای بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه‌ها، موضوع جدیدی نیست.
چند سال پیش (آذرماه 1391) افشای فایل صوتی گفت‌وگوی مهدی هاشمی (فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی) و نیک‌آهنگ کوثر که با حواشی و جنجال زیادی همراه بود، مشخص کرد که یک برنامه‌ریزی میان مهدی هاشمی و جریان برانداز به‌منظور اعمال فشار به ارکان نظام برای کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران وجود داشته است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر