کد خبر: 99631
A

بهروز رهبری‌فرد: مجتبی محرمی گفت اولین استقلالی که سمت تو آمد بزن!

بهروز رهبری‌فرد: مجتبی محرمی گفت اولین استقلالی که سمت تو آمد بزن!

بهروز رهبری‌فرد: مجتبی محرمی گفت اولین استقلالی که سمت تو آمد بزن!

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز رهبری‌فرد مدافع خوش استیل و پر تداوم پرسپولیس در دهه های ۷۰ و ۸۰ از جمله بازیکنان خوش صحبت فوتبال ماست. او خاطرات خود را معمولا با آب و تاب زیادی تعریف می‌کند که برای شنونده هم بسیار جالب است.

روزی بهروز رهبری‌فرد مهمان خبرورزشی بود و برای ما خاطره ای جالب از اولین دربی خودش تعریف کرد. رهبری‌فرد می‌گفت: «هیچ وقت اولین بازی خودم برابر استقلال را فراموش نمی‌کنم. من قبل از پوشیدن پیراهن پرسپولیس در تیم‌های فتح تهران و شاهین بازی‌های مهمی انجام داده بودم و فکر می‌کردم دربی هم یکی از همین بازی‌هاست اما... چشم‌تان روز بد نبیند به محض خروج از رختکن وقتی پای خودم را روی پله اول گذاشتم که وارد زمین شوم انگار بار تمام دنیا روی شانه‌هایم افتاد. استرس تمام وجود من را فرا گرفت و زانوهایم شروع به لرزیدن کرد!»

او ادامه داد: «به شدت ترسیده بودم و می‌خواستم همان‌جا برگردم رختکن تا یکی دیگر به جای من بازی کند! مجتبی محرمی که کاپیتان و بازیکن بزرگ تیم بود متوجه ماجرا شد. مجتبی سمت من آمد، محکم دستم را گرفت و گفت از هیچی نترس، من پشت سرت هستم! او ادامه داد اولین بازیکن استقلال که در دربی سمت تو آمد، بزن و رحم نکن! چشمی گفتم و وارد زمین شدیم. هنوز دقایقی از بازی نگذشته بود که عجیب‌ترین صحنه عمرم را دیدم. مجتبی محرمی در محوطه شش قدم و جریمه پرسپولیس بازیکنان استقلال را دریبل زد و خونسرد رد شد! باورم نمی‌شد یک مدافع با این اعتمادبه‌نفس و خونسردی بتواند در این بازی مهم و نفسگیر بازیکن حریف را در محوطه شش قدم و جریمه خودی دریبل بزند. او دریبل زد و من مات و مبهوت به یاد حرفش افتادم. اولین بازیکن استقلال که سمت من آمد، صادق ورمزیار بود. مدافع چپ تکنیکی استقلال می‌خواست من را بزند اما با تکلی خشن او را زدم و خطا کردم. ورمزیار از جای خودش بلند شد و رو به من گفت: پسر این چه طرز بازی کردن است؟! بلافاصله صدای مجتبی محرمی را شنیدم که به بالاخواهی من در آمد و جواب ورمزیار را داد: همینی که هست! فوتبال است دیگر، پینگ‌پنگ که نیست. نمی‌توانی بازی کنی برو بیرون! وقتی مجتبی محرمی از من دفاع کرد انگار بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد. دیگر تا آخر مسابقه راحت بازی کردم و از آن به بعد هم در تمام دربی‌هایی که به میدان رفتم بدون استرس بودم.»

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر