کد خبر: 99638
A

گزارش زنده/ استقلال یک - پرسپولیس صفر

پس از اشتباه مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه، توپ به ارسلان مطهری رسید و او با شوت دقیق خود در دومین دقیقه بازی استقلال را پیش انداخت.

گزارش زنده/ استقلال یک - پرسپولیس صفر

به گزارش دیده بان ایران، محمود فکری در حالی اولین دربی‌اش به عنوان سرمربی را تجربه خواهد کرد که نتایج موفق تیمش باعث شده که انتقادها از سبک بازی استقلال تحت تاثیر صدرنشینی این تیم قرار بگیرد و فکری اگر بتواند برنده دربی شود، هم با خیال راحت به صدرنشینی در لیگ ادامه خواهد داد هم اینکه درصد محسوسی از منتقدان او ریزش خواهد کرد.

آنطرف میدان، یحیی گل‌محمدی که تیمش در چهار بازی گذشته- فینال لیگ قهرمانان و سه بازی در لیگ- پیروز نشده امیدوار است با پیروزی در دربی، جواب خوبی به آنهایی بدهد که عقیده دارند وضعیت اینروزهای مدافع عنوان قهرمانی لیگ نگران کننده است و شاید قرمزها نتوانند به این راحتی از این وضعیت خارج شوند.

چه طلسم‌هایی باید شکسته شود؟ اولین و مهمترین طلسم، نتیجه دربی‌ها در ماه دی بوده و دربی در این ماه هیچوقت برنده نداشته است. استقلالی‌ها امیدوارند در صورتی که دیاباته در بازی فردا به میدان برود، بتواند اولین گلش در جریان بازی را در دربی به ثمر برساند و پرسپولیسی‌ها هم امیدوارند که طلسم عبدی و رمضانی شکسته شود و آنها بتوانند اولین گل لیگ برتری‌شان را بزنند. 

آخرین تقابل فکری و گل‌محمدی: این دو مربی فصل گذشته در شرایطی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که فکری سرمربی نساجی بود و توانست در قائمشهر تیم یحیی را با نتیجه 1-1 متوقف کند تا پرسپولیس بعد از 10 پیروزی متوالی، نتواند با امتیاز کامل از زمین خارج شود. آن دیدار 11 مرداد برگزار شد.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با نتیجه 0-2 آلومینیوم را شکست داد و پرسپولیس هم با سپاهان به تساوی بدون گل رسید.

وضعیت در جدول: استقلال تا قبل از بازیهای امروز با 18 امتیاز در صدر قرار دارد و پرسپولیس 11 امتیازی، تیم دهم جدول است.

دوشنبه 22 دی 99

استقلال – پرسپولیس ساعت 16.35

تیم داوری: رضا کرمانشاهی،آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی

 

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد‌ موسوی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

 

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

 

شرح گل

استقلال یک - پرسپولیس صفر (ارسلان مطهری دقیقه 2): پس از اشتباه مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه، توپ به ارسلان مطهری رسید و او با شوت دقیق خود در دومین دقیقه بازی استقلال را پیش انداخت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر