کد خبر: 99645
A

نظارت بر محتوای فضای مجازی به صدا و سیما سپرده شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ از مصوبه این کمیسیون برای سپردن مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی به سازمان صدا و سیما خبر داد مجلس انقلابی همچنین ۲ هزار میلیارد تومان به رسانه ملی می دهد

 نظارت بر محتوای فضای مجازی  به صدا و سیما سپرده شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون در مصوبه خود مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی را به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سپردند.

وی افزود: در ادامه اعضای کمیسیون طی مصوبه‌ای ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تولید محتوا در فضای مجازی تخصیص دادند که بر اساس جدول تعیین شده در اختیار سازمان صدا و سیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی و... قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون در مصوبه دیگری مقرر کردند تا ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار اسنادی برای هزینه در بخش طرح‌های هادی روستایی در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند که ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اسنادی برای برقی کردن چاه های کشاورزی تخصیص یابد.

وی افزود: علاوه بر این اعضای کمیسیون مصوب کردند تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اسنادی به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر