کد خبر: 99799
A

سردار سلامی: شخصیت آیت الله مصباح شهید شد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آیت الله مصباح همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

سردار سلامی: شخصیت آیت الله مصباح شهید شد

به گزارش دیده بان ایران؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: این روزها عطر دل انگیز شهادت مردان تاریخ ساز و فراموش نشدنی تاریخ اسلام و جهاد سخت در مقابل دشمنان خدا و هم در عرصه جهاد نرم در مقابل آرایش گسترده جهانی علیه اسلام و مسلمانان یعنی سردار پر افتخار و سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و علامه مصباح بیرق دار دفاع از ولایت هستیم.

وی ادامه داد: علامه مصباح فردی بصیر و دانشمندی بی‌نظیر بود که دست یابی به شخصیت بزرگ او کار ناممکنی است، او با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد. او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

فرمانده کل سپاه آیت الله مصباح را شخصیتی شهید نامید و گفت: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد زیرا آنها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آنها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود و آنها را با مکتب امام صادق (ع) آشنا کرده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی میرد.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: عالمان بزرگ دین هرگز نمی‌میرند و در نام و مکان محدود نمی‌شوند، آیت الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر