کد خبر: 99816
A

نماینده مجلس: بایدنیست ها قابل اعتماد نیستند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس گفت: صاحبان خرد توجه دارند که بقای حیات در سایه قصاص محقق می شود و از بی خردان توقعی نیست؛ ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی عالم سترگ میدان اندیشه را به همه علاقمندان انقلاب اسلامی و صاحبان اندیشه در سراسر عالم تسلیت عرض می کنم.

نماینده مجلس: بایدنیست ها قابل اعتماد نیستند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در صحن علنی امروز ( چهارشنبه، 24 دی ماه ) پارلمان در نطق میان دستور خود، گفت: امروز در موافقت با طرح اصلاح انتخابات شوراها صحبت کردم و نوار صحبت‌ها هم موجود است البته تذکر دادم که در دستور قرار گرفتن این طرح مخالف تبصره یک ماده 100 آئین‌نامه داخلی است زیرا بدون دلیل موجه و خارج از نوبت در صحن مطرح شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی افزود: تلویحا عرض کردم اکنون که تمامی نمایندگان و اکثریت مجلس به طرح انتخابات ریاست جمهوری رأی دادند و با 50 نفر درخواست‌کننده اولویت پیدا کرده به دلیل اینکه رئیس جلسه این تلویح را به درستی متوجه شدند؛ بنده به عنوان یکی از نمایندگان ملت موافق نبوده و نیستیم که طرح انتخابات ریاست جمهوری با این کیفیت مطرح شود اما وقتی نمایندگان رای دادند تسلیم قانون هستم.

وی ادامه داد: چون این تلویح را رئیس جلسه متوجه شده می‌گوید معلوم نیست که در موافقت حرف زدی یا مخالفت؛ اظهارات اینجانب موجود است و چند تا دلیل آوردم که باید ترکیبی که برای نظارت بر انتخابات شوراها دیده شده اصلاح شود؛ از دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم این موضوع را اصلاح کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با تسلیت ایام فاطمه ( ص )، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهادت شهید فخری زاده، گفت: از کسانی که در راستای تقاص خون این شهیدان تلاش می کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رضوانی یادآور شد: صاحبان خرد توجه دارند که بقای حیات در سایه قصاص محقق می شود و از بی خردان توقعی نیست؛ ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی عالم سترگ میدان اندیشه را به همه علاقمندان انقلاب اسلامی و صاحبان اندیشه در سراسر عالم تسلیت عرض می کنم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: رسول گرامی اسلام فرمودند اهل علی ( ع ) أَنَا وَ عَلِی أَبَوَا هَذِهِ الْأُمَّه؛ من و علی دو پدر این امّت هستیم؛ رهبری امت اسلامی همواره بر شفقت و مهربانی متقابل بین امت و امام استوار بوده و رهبر عزیزمان به مثابه پدر ملت در مورد راه‌های مبارزه با مصبیت بزرگ امروز یعنی کرونا به صورت مکرر هشدار دادند اما چون به اندازه کافی مورد توجه واقع نشد با اعلام ممنوعیت ورود واکسن از مبدا دشمنان بشریت، حجت را بر همه تمام کردند و متهمان اصلی فرض دست‌ساز بودن این ویروس منحوس نمی‌توانند اعتماد ملت ها به ویژه ملت ایران را جلب نمایند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که در کشتار جمعی انسان‌های شریف و بیگناه، پیر و جوان، کودک و جوان و مرد و زن سوابق ممتد دارند نمی‌توانند دلسوز باشند؛ کسانی که در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، سودان، لیبی و مصر و سایر نقاط عالم سالیان طولانی بیش از حداقل 7 دهه به کشتار مردم و پرداخته‌اند و می پردازند قابل قبول نیست که در نقش منجی ظاهر شوند.

وی یادآور شد: هر چند ماکیاولیست‌های بایدنیست درصدد تنزیه آنها برآیند؛ قابل اعتماد نیستند که در مدت 40 سال همواره برای رنج ملت ایران برنامه‌ریزی کرده و چندین سال حتی از رسیدن داروهای متعارف به ملت ما جلوگیری کردند اکنون در اوج نیاز خودشان به واکسن کرونا می خواهند به ما واکسن بدهند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر