کد خبر: 99845
A

ابهام تازه در پرونده مرگ قاضی منصوری؛ «فقط بینی‌اش شکسته بود»

برادر غلامرضا منصوری، قاضی معروف که اواخر خرداد امسال جسدش در یکی از هتل‌های بخارست در رومانی کشف شد، روز چهارشنبه، ۲۴ دی، با تأکید دوباره بر ابهامات پرونده برادرش گفت «به‌جز شکستگی محدود نوک بینی، شکستگی دیگری» در جنازه او دیده نمی‌شد. این در حالی است که مقام‌های قضایی کشورمان علت مرگ او را «خودکشی» در نتیجه سقوط از طبقه آخر هتل اعلام کرده‌اند.

ابهام تازه در پرونده مرگ  قاضی منصوری؛ «فقط بینی‌اش شکسته بود»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ برادر غلامرضا منصوری که مشخص نیست چرا خبرگزاری هایی که با وی مصاحبه کی می کنند از بردن نامش خودداری می کنند در گفت و گویی که امروز از وی منتشر شده به ابهامات تازه پرونده  افزوده است: پس از اینکه آقای علیزاده طباطبایی وکالت پرونده را به عهده گرفت و پیگیری جدی کرد، پرونده به بازپرسی ارجاع شد و شعبه رسیدگی‌کننده مشخص گردید. به نظر می‌رسد بازپرس همکاری لازم را دارد و حتی ترجمه‌ی گزارشی که می‌گویند از رومانی رسیده را در بازپرسی ارائه دادند و مطالعه کردیم هرچند با استناداتی که ما داریم بسیار ناقص به نظر می‌رسد و ظاهراً باید نسخه‌ای از آن ترجمه گزارش توسط وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار گیرد که تاکنون قرار نگرفته تا بتوانیم آن ترجمه‌ گزارشی که در بازپرسی موجود است را با مدارک، دلایل و مستندات موجودمان تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: بعضی موارد موجود درخواستی ما به بازپرس تحویل نشده و متاسفانه تاکنون ابهامات برطرف نشده است و پیشرفتی صورت نگرفته. آنچه به آن یقین داریم، این است که ایشان به جد قصد و تلاش داشت به کشور بازگردد و خودکشی هم نکرده است.

وی تأکید کرد: هیچ فیلمی که مربوط به خودکشی باشد ارسال نشده حتی گفته شده دوربین طبقه‌ای که حادثه در اتفاق افتاده دز آن روز سالم نبوده که منطقی به نظر نمی‌رسد درصورتی که در صورت برادرم غیر از شکستگی محدود نوک بینی، شکستگی دیگری دیده نمی‌شد و دندان‌ها نیز کاملاً سالم و بدون شکستگی بود.

 

منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر