کد خبر: 99875
A

مجمع عمومی سالیانه حزب جمهوریت برگزار می شود

سخنگوی حزب جمهوریت از برگزاری مجمع عمومی سالیانه این حزب مصادف با ایام دهه فجر خبر داد.

مجمع عمومی سالیانه حزب جمهوریت برگزار می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا کارگر با تأکید بر اینکه حزب متبوعش با تمام قدرت در مسیر توسعه تحزب در کشور گام بر می دارد و درگیر حواشی نخواهد شد، اظهار کرد: همه ارکان حزب جمهوریت ایران اسلامی با محوریت رسول منتجب نیا به عنوان دبیرکل، در سپهر سیاست ایران حرکت می کنند و برخی تک روی ها و تنگ نظری ها خللی در عزم راسخ حزب جمهوریت ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد. در همین راستا نشست بعدی شورای مرکزی این تشکل سیاسی روز جمعه، سوم بهمن ماه، برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت با اشاره به برگزار شدن جلسات حزبی بصورت مجازی، ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور و ایجاد محدودیت برای برگزاری تجمعات، فعالیت های منظم حزب جمهوریت در کمیته ها شاخه ها و دفاتر بصورت مجازی برگزار می شود. تاکنون هم برنامه های متنوع سیاسی در سطح محلی و ملی بصورت مجازی برگزار شده و مورد توجه محافل سیاسی کشور قرار گرفته است. فضای مجازی این ظرفیت را دارد که با بهره گیری از آن، همایش ها و جلسات بسیار بزرگی را بدون حضور فیزیکی افراد، برگزار و مدیریت کرد و طبعاً حزب جمهوریت ایران اسلامی نیز که به سلامت اعضای خود اهمیت می دهد، از این ظرفیت همانند گذشته بهره خواهد برد.

این فعال سیاسی افزود: بنابر هماهنگی های صورت گرفته، دومین مجمع عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی به صورت مجازی در بهمن ماه و مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، تحت نظارت وزارت کشور برگزار خواهد شد.

کارگر همچنین یکی از اهداف حزب جمهوریت را ایجاد شاخه های صنفی دانست و تصریح کرد: شاخه های صنفی حزب یکی پس از دیگری در حال راه اندازی است و بدین منظور در اقدامی کم نظیر شاخه روحانیت حزب را به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رضا گودرزی راه اندازی نموده ایم و قرار است که این شاخه، هفته آینده اولین جلسه رسمی خود را با حضور روحانیون شاخص سیاسی از استانهای تهران ، مشهد و قم برگزار نماید.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر